Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Min pike som blir 3 år til jul skal få ski. Men jeg tenker ikke lkøpe dyre greier, for kjenner jeg henne rett så faller hun og nekter å gå mer på ski.....*dååååne*......... Men sånne ski som man har med reimer utenpå vanlige vintersko... hvor kjøper man det?
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 Veit ikke hvor dem kjøpes,for vi fikk våre.Men anbefaler IKKE å kjøpe det..Ungene mister helt motet hver gang skiene faller av!!
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 Var innom G sport her forrige dagen for å spørre om ski osv. De sa at det med sånne bindinger man tar utpå vanlige sko finnes ikke mer. Pakkene de hadde begynte på 600 kr og oppover. Min skal også få ski til jul, skal bli mye hyling og grining tenker jeg meg da han ikke kommer seg av flekken...gleder meg...LOL
Mamma til gutt 05 Skrevet 17. oktober 2008 #4 Skrevet 17. oktober 2008 Du får en sånn ski pakke på trumf.no. Men ville ikke kjøpt det om jeg var deg. Om hun vil gi opp for det at hun faller, vil hun garantert bli lei av at skine hele tiden faller av.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #5 Skrevet 17. oktober 2008 Ååh, så de driver å ramler av altså....æsj da. Og så jeg som tenkte jeg ikke skulle kjøpe "ordentlige" ski, for jeg VET egentlig at hun kommer til å nekte å bruke de noe mere etter at hun faller. Det er SÅÅÅÅÅÅÅÅ typisk ho. Men men, jeg får vel gjøre det da.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #6 Skrevet 19. oktober 2008 ville si at hvis en kjøper ski til små unger så kan det være lurt å kjøpe slik at de ikke vil få en negativ opplevelse med det å gå på ski. begge mine fikk ski i julegaver, min eldste fikk når han var 1 1/2 år og den mellomste når hun var 11 mnd. de begge fikk med ski sko og bindinger, de syns det var veldig morro å gå på ski. de fikk ikke bruke skistaver da, det fikk de først i fjor vinter. men når skiene sitter ordentlig fast og ikke føles ubehagelig så går de lettere også. de trengte bare litt støtte så når de hadde blitt vant til vekten og lengden så gikk de fint på flatt underlag i spor uten hjelp. ble litt trøbblete med en gang de fikk skistaver siden de skal bruke de diagonalt til bena.. Men de er ikke så dyre pakkene, de vi fikk kostet ca 1000, sko, bindinger og staver. hjelm kjøpte vi utenom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå