Madamina Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Vi bruker tøybleier, men må ha papirbleier i barnehagen. Ser at Pampers er mye billigere enn Libero, men har av en eller annen grunn vært skeptisk til Pampers. Er Pampers ok? De er ikke mer hormonelt forstyrrende eller noe sånt?
Synnøve_Solbakken Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Pampers er ok, de tåler mye tiss. Syns de lukter litt vondt når de er fulle av tiss... Libero er billigst på kiwi, med bleieavtalen får man hver 4. pakke gratis. Pampers er vel billigst i disse jumbopakkene på rema. Men du kan jo prøve begge deler og se hva du liker best til han?
Gjest Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 Vi har brukt Pampers hele tiden, helt siden vi fikk det på sykehset da hun ble født. Vi har prøvd Libero til tider (når de har vært utsolgt for Pampers f.eks) men faller alltid tilbake til Pampers. Libero er bra de også, men vi liker Pampers best. Er litt ulik passform på merkene også, så jeg tror man må prøve seg litt frem.
Snilse Skrevet 17. oktober 2008 #4 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg syns pampers er de beste bleiene. De er ikke så klumpete, som libero. Men det er viktig at du kjøper active fit. Baby dry lukter det fort tiss av. Pampers active fit var best i test i foreldre og barn her for en stund siden.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 17. oktober 2008 #5 Skrevet 17. oktober 2008 Libero inneholder ikke salve, men det gjør pampers. Derfor er bruker vi ikke Pampers. Synes ikke noe om at stumpen smøres 24/7.. Og når barna skal smøres, vil jeg velge selv hva som skal smøres på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå