Gå til innhold

Noen som har termin i mai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin 6.mai! Flere? Venter nr.3 og er 32 år:-)

Kropp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin 8. mai og venter også nr 3 :-) Har jente på 5 og gutt på 3 fra før. Bor på Ranheim og er 34 år. Hvor bor du?

Skrevet

Skal ha barn nr. 3. Har termin 6.-8.mai. Jente på 7,5 og gutt på 4 fra før. Og bor på Ranheim:-) 33 år snart!

Kropp

Skrevet

Kult! Da håper jeg vi blir kjent :-) Hadde vært kjekt å ha noen å trille med i nærheten når den tid kommer. Husker jeg savna det da jeg var i permisjon forrige gang.. Hvordan er formen din?? Min er ikke så veldig bra. Er mye kvalm og fryktelig trøtt.. Holder ut til ungene har lagt seg om kvelden, men da er det natta for meg også. Håper den verste tida snart er forbi, de mnd i midten bruker jo som regel å være greie. Jeg har forresten også termin både 6. 7. og 8. mai, avhengig av "hvem" jeg spør (lege eller terminkalkulator)

Skrevet

Jeg venter også i mai. Er 30 år og førstegangsfødende. Fant ut nå i helgen at jeg er gravid, så er veldig spent. Det har ikke gått helt opp for meg enda gitt.

Skrevet

:-)

Vil veldig gjerne være med på trilletur ja!!

Opp og ned med formen, dvs formen min er bra så lenge jeg spiser ofte og sover godt, men jeg har en del blødninger så jeg holder på å bli gal av det. Skal heldigvis på ul i morgen og håper de finner ut hvorfor det blør, hvis ikke.......!!!!

Litt slitsomt å gå sånn å være engstelig hele tiden, ingenting som fungerer da! Heldigvis en veldig snill mann som gjør så godt han kan for å hjelpe meg da:-)

Skrevet

Uff da, ikke noe særlig med blødninger nei. Jeg hadde det i mitt første sv.skap.Tror det varte i ca 3 uker, men det gikk fint til slutt! Og fikk aldri noen forklaring på hvorfor. Du må tenke på at du har ganske klare graviditetssymptomer ellers, så da er det sikkert ikke noe galt! Men bra at du blir fulgt opp! Jeg hadde en priv UL time for ei uke siden. Syns det er alt for lenge å vente til den ordinære timen. Ville bare vite om det var liv og om det så normalt ut - og det gjorde det :-) Veldig letta etterpå! Kjenner meg i gjen i det med spising og soving. Blir så kvalm og elendig når jeg blir sulten, så jeg spiser ganske jevnt.. og sover mye! Ønsker deg masse lykke til i morra! Må få høre hvordan det går med deg.

Skrevet

Hei,

Termin 18 mai og bor på Kuhaugen. Har fra før ei lita på 5 år (som forsåvidt insisterer på at hun er ganske stor!) :-)

Tenker dere å bli med på BIM møte på bakklandet torsdag?

Skrevet

Jeg kan ikke på torsdag, skla treffe en venninnegjeng! Men kanksje neste gang:-)

Skrevet

Gikk kjempe fint, ingen forklaring på blødningene. En aktiv liten krabat som sprella inni magen! Deilig å se!

Ut fra målene var termin 4.mai, men forandrer det ikke pga at de vokser så ulikt i begynnelsen.

Veldig godt å ha vært der iallefall, de er så omsorgsfulle og tar seg så god tid og gjør at man blir mer avslappa.

Skrevet

Så bra at det gikk fint med deg!! Godt å få den bekreftelsen.

Jeg skal heller ikke på noe treff i dag (torsdag). Syns kanskje det er litt tidlig enda. Og dessuten har jeg ikke noe særlig energi igjen om kveldene... Men om en måneds tid kanskje, da har det sikkert blitt bedre ;-)

Skrevet

Kjenner igjen det med lite energi på kvelden ja.-)

Enig om at det fremdeles er litt tidlig med treff, vil gjerne ha litt mage først:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...