Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Hei, nå tror jeg at jeg har klart å forvandle min softbag om til fotpose. Synes ikke den ser spesielt stor ut, men ser kanskje mer logisk ut når jeg har festet den på vogna og puttet snuppa oppi:) Men en ting jeg har lurt på lenge, på "lokket" til softbagen/ nå fotpose er det en liten lomme med trykknapp og inni der er det en plastspenne (ser ut som låsen på den selen som går mellom bena) Hva gjør den for noe lurt? Mens jeg brukte den som softbag trodde jeg den skulle gjøre noe fornuftig som fotpose, men nå som jeg har tatt den i fra hverandre er den jo fremdeles oppå lokket, og hva skal jeg med sele der? Noen som vet??
Minnie Mom Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Den greia du nevner er for å feste bagen evt fotposen slik at den ikke skal skli ut. Man fester den med spennene på selene som kommer frem på siden av vogna, altså på innsiden. Jeg har aldri brukt den, følte bagen satt bra nok fast uten.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 Jøss, jeg og trodde de var til noe smart når man skulle bruke bagen som fotpose:-) Jaja, lurt litt på hvor jeg skulle gjøre av selene når jeg brukte bagen, men nå er det for sent, hehe, bagen holdt seg fint på plass alikevel heldigvis!
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 Ja der ser man.Kan tro jeg lurte på det når jeg hadde vogna. Sto ingenting om det i bruksanvisningen heller. Nå har jeg solgt den så jeg får håpe den nye eieren finner utav det da Veldig greit å ha bagen som fotpose for da kan man sette opp ryggen selvom man på en måte fortsatt har bagen i vogna. Veldig bra vogn.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #5 Skrevet 18. oktober 2008 Bruker dere sportsbøylen med fotposen?
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #6 Skrevet 18. oktober 2008 Hvis barnet har blitt så stor at han skal sitte i vogna så ja. Hvis ikke trenger du ikke. Den festet jeg på når jeg brukte den som sportsvogn. Bagen gjorde jeg om tidligere for å få bedre plass. Tok ut bunnplaten og fjernet den bakerste delen slik at det ble bedre plass inne i selve vogna. Men jeg brukte ikke alltid "lokket" siden jeg hadde en god dunpose og da synes jeg det ble litt trang på toppen. Lokket kan jo fjernes og has på igjen etter behov. Men synes det var greit å ha den kanten rundt fremme siden det lunet litt mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå