Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Når man har hatt kjønnsvorter tidligere, kan man få det igjen uavhengig av seksuell omgang?
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Tror det kan komme tilbake om man ikke er seksuellt aktiv også ja! Mener å ha hørt at kjønnsvorter aldri blir borte når man førstes har fått det en gang! men man får jo midler mot det eller evn fjerne de hos lege om det blir veldig plagsomt!
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 hei må nok dele min erfaring med deg her jeg hadde kjønnsvorter ganske lenge fordi jeg ikke viste hva det var. Var hos gynekolog som prøvde å fryse de bort, men noen var såpass store at jeg måtte på sykehuset for å skjære de vekk. Narkose og full pakke...forferdelig greier syns jeg...men det gikk bra men jeg trodde virkelig ikke man fikk det tilbake hvis man ikke blir smittet av det på nytt. Jeg ble kvitt mine helt. Lykke til
Lilletrollogmamma Skrevet 16. oktober 2008 #5 Skrevet 16. oktober 2008 Vortene kommer av hpv viruset. Viruset kan ligge der hele tiden, uten at man får vorter i heletatt. Vortene bryter ofte ut i perioder der man har litt dårligere immunforsvar, eks. når man er gravid. Når man blir kvitt vortene betyr ikke det at de ikke kommer tilbake, for det kan de. Viruset som forårsaker vortene forsvinner nemlig ikke
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #6 Skrevet 16. oktober 2008 Kjønnsvorter er et virus som man alltid har i kroppen dersom man har blitt smittet, så man risikerer faktisk nye utbrudd selv om man er behandlet. Det blir på samme måte som munnsår/herpes.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #7 Skrevet 17. oktober 2008 jeg var og fjernet mine med laser. å var kvitt det i mange år. men plutselig dukket de opp igjen. men da fikk jeg fjernet de med pensling. men ligger der latent hele tiden. først fått det, ikke kvitt det. og det smitter, selv om du ikke ser/kjenner de.....noe forbanna dritt er det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå