min tur snart? Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Vi har prøvd på nr. 2 i snart 1 år,jeg har vært hos legen,og jeg har eggløsning. Jeg ser det er mye snakk om pergo kur eller hva det er. Jeg har fått det med meg at det er reseptbelagt,kan jeg gå til fastlegen å få det? eller må jeg til spesialist og ha undersøkeler o.l??
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 hei:) pergo er el stimulerende men mange får det selv om de har el på egenhånd(som meg) får det for rett og slett få litt fart på sakene som gyn.sa:) jeg ble undersøkt for tette eggledere(noe jeg hadde) før jeg fikk det...men vet ikke om alle må undersøkes så grundig..prøvd i 1 år da jeg fikk kuren...poenget var vel at det er lite vits i pergo om man er tett..
sniljente2 Skrevet 20. oktober 2008 #5 Skrevet 20. oktober 2008 det er vel helst en gyn som gir deg rept på pergo for dt er viktg at du blir fulgt op og snakket ut hva som er probllemet osv.hvis du bor i oslo så vet jeg om flere gyn som er flinke å vet gva degjør og som gølger deg opp,klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå