Gå til innhold

Tutta og gutta-kan du hjelpe (eller andre)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har så utrolig god peiling, så jeg spør deg direkte.

Jeg har kjøpt meg brun spirit S3. Er usikker på hvilket tilbehør jeg skal ha og hvilken farge. Liker ikke for iøyenfallende farger, men trenger stelleveske, kanskje koppholder og andre aktuelle ting, men er så usikker på fargene. Har du noen forslag? Jeg har jente. Har lurt på lyserosa ticketpose f.eks. Vil ha noe stilig, men stilrent.

Hilsen en som håper på din hjelp :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har den lyserosa ticket posen og brun og rosa Fleurville stelleveske, D er kjempestilig i mine øyne ihvertfall;o)

Brunt og rosa er kjempefint sammen! Samme me blått og brunt, men du har jo jente så jeg ville gått for lyserosa ihvertfall. Jeg er ikke Tutta, men der fikk du min mening likevel;o)

Skrevet

Det med utstyr er litt vanskelig å svare på, for folk har så utrolig forskjellig smak =)

Rosa er jo veldig fint til brun vogn da! Har selv en ticket2heaven pose, og er veldig fornøyd med den. Ellers har jo odenwälder veldig gode og fine poser, synes også den nye voksi urban ser god ut.

Når det kommer til koppholder, stelleveske o.l så anbefaler jeg deg å ta en tur inn på forumet på vogndilla.com. Der er det mange bilder av flotte stellevesker =)

Juju be har mange fine stellevesker, det har også petunia picklebottom. Mange liker også fleurville (er ikke så begeistret for det merket selv, men som sagt smak og behag) og vet mange liker skip*hop sine stellebager. Men jeg har egentlig ikke så peiling på dette her, mens det finnes mange "eksperter" på vogndilla så anbefaler som sagt en tur inn der. Tror også det er ett stelleveske galleri på nybaktmamma.com.

Tinkafu har koppeholdere i flere fine farger, selv har jeg en sort bob koppeholder som jeg er fornøyd med. Disse er ganske like.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...