Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Synes det ser helt rart ut når bagen nesten subber i bakken. Er det bare meg? Er jo mye kaldere jo nærmere bakken en kommer, så tenker at det ikke er helt bra for vinterbabyer. Er det bare jeg som er litt gammeldags?...... Synes forøvrig det er ok vogner da.
It's all about me Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Det ødelegger hele vogna synes jeg. Kunne ha gått for flere av vognene dems hadde de vært litt høyre.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 Synest ikke de er så lave jeg. Er ikke Bogaboo enda lavere. Jeg har selv spirit og synest ikke den er lav, men er bare 1.65 selv da :-)
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 HI her. Tror ikke Spirit er så lav nei, tenker mest på Mistral osv.
Minnie Mom Skrevet 16. oktober 2008 #5 Skrevet 16. oktober 2008 Mistral er litt lav ja, men det er jo en sportsvogn da. Som man kan bruke bag oppi. Det er jo ikke noen bagvogn, og derfor er den lavere. Også derfor mange liker den, fordi den da er lavere som sportsvogn. Har selv Mistral og med mine 165 cm er det ikke noe problem. Min samboer er 186 cm og har ikke hatt noen problemer med høyden på vogna. Tror ikke det er kaldere for babyen å ligge 5-10 cm lavere i Mistral en høyere vogner, man har jo uansett en god vognpose om vinteren. Mine barn har ikke vært kalde. Smak og behag... )
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #6 Skrevet 16. oktober 2008 Tror ikke akkurat de fryser noe mer enn de som ligger i de gedigne simovognene.... Det har jo ikke så betydning på temperaturen om det skiller noen cm. Det er jo akkurat som å si at lave folk fryser mer enn høye det fordi de er nærmere bakken..... Har vært veldig fornøyd med mistral jeg og synes det er en nett og stilig vogn.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #7 Skrevet 16. oktober 2008 Hahaha, godt sagt det med høye og lave mennesker :-) Det har nok ingen betydning med de cm det skiller i høyden, da må det meter til for at det skal ha noe å si.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #8 Skrevet 16. oktober 2008 Og så er den så kjekk fordi vi får den inn i stasjonsvognen uten å slå den sammen
Terningkast6-7 times lucky??? Skrevet 17. oktober 2008 #9 Skrevet 17. oktober 2008 Tror nok ikke barnet fryser noe mer i en mistral enn i en høyere vogn, om man setter en mistral inntil f.eks en brio kombi (som jeg hadde) så er det ikke sååå store forskjellen på høyden på sittedelen. Barnet sitter ikke akkurat og "soper stumpen i bakken" i mistralen. På vinterstid bruker man uansett en god og varm pose, og de eldre barna har gjerne en tykk dress, og desuten har vel de fleste ett skinn under seg og. Jeg har mistral, og digger den vogna! Og jeg digger den nettopp fordi den er lav, den er liten og nett, lett og hånterlig. Om jeg hadde fått en baby nå, hadde jag ikke hatt noe som helst problem med å bruke mistralen. Jeg har prøvd en god del vogner, simo kombi, simo classic, brio kombi, teutonia timmy, hartan, stera, basson roma osv osv... Har med andre ord erfart endel når det kommer til store vogner, og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg tror ikke mistralen er noe dårligere når det kommer til bruk på vinteren, heller motsatt. Teutonia er vogn-vinneren "any day" for min del.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #10 Skrevet 17. oktober 2008 Det er vel kul Mistralen som er lav av Teutonia vognene. Hvis man ønsker en høyere vogn kan jo Prestige være et alternativ. Hadde Mistral selv og var kjempefornøyd, nettopp pga at den er lav Det er tross alt sportsvognen man bruker mest og da er den helt super. Kan anbefales. Jeg har også hatt en haug av vogner... Bugaboo, Mistral, OTH, Brio osv og det er Mistral og OTH jeg har vært mest fornøyd med.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #11 Skrevet 17. oktober 2008 Hvis bagen subber i bakken tror jeg nesten du har montert dette her feil Synes ikke de er spesielt lave, men er ikke alle vogner som passer til høye folk da. (Er selv 1.73, så er vel nokså høy selv da men..) Keen på en vogn hvor barnet kommer skikkelig opp, da ville jeg gått for Stokke Xplory!
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #12 Skrevet 17. oktober 2008 Hahaha! Fin illustrasjon Men bagger som bosktavelig subber i bakken er nok litt kaldere om vinteren
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #13 Skrevet 17. oktober 2008 Den subber langtfra i bakken for da har du gjort noe galt i monteringen eller fått en feilvare. Men det du kan gjøre hvis du ønsker vognen men vil ha den litt høyere er å kjøpe ekte lufthjul for da blir den litt høyere. Jeg synes uansett lufthjul er bedre enn luftkanalhjul som leveres som standard. Men som sagt så hadde jeg ikke tenkt på høyden. Barnet bryr seg iallefall ikke.
Fullt hus :) Skrevet 18. oktober 2008 #14 Skrevet 18. oktober 2008 skal love dere at det er helt genialt at mistral er så lav som den er.. Frøkna mi er 2,5år nå og er kjempeenkelt for henne å klatre ut og inn. Noe som har vært et must for meg som er høygravid og bekken på tur:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå