mamman til 2 nydelige jenter Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 mini ble født 28.aug og vi har fortsatt ikke fått barnetrygd...
Nordhagenjentene :) Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Etter hva jeg har forstått kan det ta litt tid; det må registreres på nav først, og vi vet jo alle hvor kjappe nav kan være... ;P Ring dem og spør du! Frøkna ble født 27. juli og jeg fikk utbetalt for 2 måneder 1. september og så nå 1. oktober.
Laybik Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 Maja ble også født 28. august! Vi har heller ikke fått barnetrygden enda, men håper den kommer snart...
Ole-Kanutte_16.01.08 :) Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 den kommer ikke automatisk, sånn som "alle" sa til meg... Du må på nav og fylle ut et lite skjema, der du skriver på kontonr barnetrygden skal inn på. Meeeeen, de kan rote noe sinnsykt de nav-folka, jeg måtte gjøre dette to ganger før de endelig fikk det til...
pandabjørn Skrevet 16. oktober 2008 #5 Skrevet 16. oktober 2008 regner med at du får barnetrygden 30 okt og da får du for sept og okt. tror ikke jeg søkte om barnetrygd heller, men du kan jo ringe NAV å høre i morra om du må søke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå