Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er i det hele tatt mengder med dårlig barnetv

Skrevet

Er forsåvidt enig med deg, jeg..

Men si det til snuppa, så får du høre noe annet! Og så lenge barna er fornøyd, så er jeg fornøyd;-)

Skrevet

jada, så lenge lillebråk liker så er det det viktigste, men her hun og jeg enig :-)

Skrevet

Dvd?

Flisa sitter som et tent lys og ser på Berit Smerit...

Skrevet

nei trenger ikke dvd i stedet, hun er ikke så avhengig av å se på tv, men når det er uhu blir hun skuffet.

barnetv er en sånn glede-seg-til-greie.....og når jeg har lokket henne inn fordi klokka er 18 så blir det nedtur med uhu vøtt :-)

Skrevet

Det skjønner jeg godt men hva om du skrur på svt, der er det også barnetv....

Nedtur er kjipt.

Skrevet

u-hu er kult! lille elsker det. Polter er kul!!! YES! Elsker cd'n vi har med alle sangene også. Bråk-sangene er en slager både her i og i barnehagen!!

Skrevet

Dersom lillebråk gleder seg til barnetv men syns uhu er nedtur, så undrer jeg meg litt over barnetvpreferansene deres..

Personlig syns jeg barnetv suger, men uhu er kanskje det eneste ( tillegg til den animerte uglen) som ikke kvalmt sukkersøtt, anmasende og støyende, fordummende og idiotisk.

Skrevet

Hva er uhu? (Jeg forstår det er barnetv, men hva?) datteren min er nok for liten til barnetv ennå, så jeg er ikke helt inne på de forskjellige tingene.

Skrevet

kama, hun liker vel ikke spøkelser da?

barnetvpreferanser...hmm....små einsteins er bra, og klubbhus, men det går kanskje ikke på nrk

til og med ugler i mosen er bedre enn uhu! syns jeg da

Skrevet

Nei, liker man ikke spøkelser så er kanskje ikke uhu så morsomt.

Ugler i mosen er greit nok, men av det som vises på barnetv (som tradisjonelt sett blir oppfattet som barnetv på nrk) så er det pokker meg ikke mye som er særlig severdig.

Anmasenende animasjoner, sukkersøte animasjoner og generelt idioti.

Det er ikke lenge siden småen begynte å se barnetv, og jeg syntes i utgangspunktet ikke uhu var noe særlig, men i forhold til mesteparten av mølet som blir vist så syns jeg ikke det er så ille.

Uhu slår forresten så godt an her, fordi det er skummelt. Kanskje alder har noe å si for interessen..

Skrevet

Lillebopen på 17 måneder synes UHU er veldig spennende. Passe blanding av musikk, rare klær og filmer om barn.

Jeg skjønner ikke at du mener du ikke har barn i barnetvalder spurven, bop er superinteressert og danser av glede hver gang det er barne-tv.

Skrevet

Min kan se på i 1min før hun blir lei.Og da spiller det ingen rolle hva det er så lenge det er tegnefilm. (Med andre ord kan det like gjerne være simpsons som barnetv)

mtv og the voice og slike ting er flotte greier syns hun.

Og reklame

Skrevet

Jeg personlig syns UHU er ganske kjedelig, men til min store glede ser jeg at de sender Fraglene igjen!!!!

Nå mangler bare To gode naboer og Streken og kanskje et lite glimt at Gullars, så klarer jeg også å sitte naglet til TV i 40 min...

Skrevet

Enig. Makan til møl. Men Ugler i mosen, derimot, RULER! Da sitter hele familien benka. Men torsdager går det i playhouse.

Skrevet

Her er Uhu helt topp for liten. Hun elsker visst disse spøkelsene, mens hun hylte som en gal hver gang den der narren dukket opp.Han var skummel han Skjønn den den so kan. Ellers elsker hun også Ugler i mosen, og av noen merkelig grunn har hun en vanvittig kjærlighet til Hopsidaysi I Drømmehagen som går før barnetv på nrk super. hehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...