Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Tenkte å muligens legge ut på Finn en fjorårsmodell i str. 80 som ser helt ubrukt ut. (tror vi brukte den 3 ganger i vogn..... Men hva kan jeg få for den? vil jeg få mer nå enn om den brukes i vinter og selges til våren? Den passer akkurat til poden, men er redd han vil vokse ut av den i løpet av vinteren. Hvilken str. bruker dere til 2- åringer? Min er ca. 83 cm.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg ville aldri KJØPT brukte klær av folk vi ikke kjenner. Er kjempeglad for å arve klær av ungene til venner, men skal jeg kjøpe klær, så kjøper jeg NYTT.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 Disse dressene selges jo "off-season" til i alle fall 50% så annonser den til halvparten av det du ga, så kan jo folk prute litt :-) Noe mer enn halvparten kan du ikke regne med å få..
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 Ser den ubrukt ut tror jeg ikke det er så vanskelig å få solgt den. Jeg kjøpte en brukt Reima vinterdress nettopp. Den va super fin, knall fint brukt å jeg ble superglad når den kom i posten og jeg fikk se den. Den virker kjempebra! Jeg sparte ca 600 kr på å kjøpe brukt. Så... så lenge det ser veldig bra ut på bilde har jeg ikke store betenkelighetene med å kjøpe brukt.
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. oktober 2008 #5 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg vil også tro du kan få ca 1/2 pris. Jeg har lurt på å selge mine. Ga f.eks 900 for høstdressen til storesøster. Tar vel 300 kr for den.
betty74 Skrevet 17. oktober 2008 #6 Skrevet 17. oktober 2008 Kjøpte nettopp en Reimadress til kr 300. Den var som din, bar ikke preg av å være brukt i det hele tatt. Vi hadde kjøpt str 80 som viste seg å være altfor stor.... og ville ikke bruke masse penger på en dress til. Helt perfekt, ser ingen betenkeligheter med det!
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #7 Skrevet 17. oktober 2008 Ville ikke gitt mer enn halv pris for den. Selv om den er så og si ubrukt.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #8 Skrevet 17. oktober 2008 Veldig lettsolgt! Jeg la inn annonse på finn (solgte for 450,- kr, veldig pent brukt) og fikk mange henvendelser før vi rakk å fjerne den.
TPM m/baby i magen Skrevet 19. oktober 2008 #9 Skrevet 19. oktober 2008 Lettsolgt! Du får ca halv pris. Ikke mer tror jeg. Hvorfor ikke kjøpe brukt? Er ikke det litt inn i tiden da med gjenbruk.?Ikke alle som har noen å arve etter. Disse dressene blir dessuten ikke slitt i det hele tatt til de helt minste. Jeg har arvet en nå som er brukt av 2 stk. Like fin. Sønnen min har hatt to og de er begge brukt i to år uten at det ser ut som de er brukt. Så løp å kjøp sier jeg bare
*Maggi* Skrevet 19. oktober 2008 #10 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg tror at jeg ville beholdt dressen denne vinteren og brukt den nå i vinter også, så lenge det går - så kan du kjøpe ny dress over nyttår når de setter ned vinterdressene i butikkene : ) Reima er jo kjent for å ha romslige størrelser. Tror du fortsatt får ganske bra igjen for den du har selv om du selger den etter jul eller til neste høst. Jeg har solgt min datters rosa vinterdresser i fjor, og de gikk unna som varmt hvetebrød. De var begge brukt i litt over en sesong.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå