Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 jeg skal ha ks og tenkte jeg ville kjøpe sånne engangstruser som de har på sykehuset siden de er høye i livet og derfor ikke vil ligge å gnage på snittet. men har de noe navn desse trusene? har hørt på flere apotek men virker ikke som de forstår helt hva jeg mener. noen som vet om de har et spessielt navn eller noe?! trodde nettingtruse, engangstruse o.l. skulle være bra nok beskrivelse for folk som jobber på apotek..?
erteposen + 4 Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Nettingtruser bør de vite hva er, men de er vel igrunnen ikke engangs? Kjøpte noen der for flere år siden, men jeg tror ikke det er så vanlig å ha siden det er sykehus og sykehjem som bruker nettingtruser. Har du ikke noen mammatruser liggende med høyt liv, evnt kjøp noen på hm. Tror prisen er den samme.
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 Er nettingtruser ja, kan vaskes et par ganger og er 5 i pakken hvis ikke jeg husker helt feil. Er fra tena lady tror jeg, koster rundt 80 kr
Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 kan hende de ikke er engangs, er vel heller jeg som har missforstått tidligere.. hehe:) trodde bare at sånne nettingtruser ville bli billigere. har sett litt rundt andre steder, og det koster nesten 150stk for de med høyt liv. dyrt synes jeg..spessielt med tanke på hvor kort tid de skal brukes!
erteposen + 4 Skrevet 16. oktober 2008 #5 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg tok ks og kjøpte sånne truser. Brukte de aldri, og gikk rett tilbake til vanlige truser som var litt gåen i strikket. Det er bandasje på såret og det går helt fint:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå