(S)TinkerBelle <3 Skrevet 16. oktober 2008 #51 Skrevet 16. oktober 2008 Du som tørker deg så grundig i underlivet at du får utflod på håndkle!!! Det er ikke noe rart du får utflod, for du må tørke noe fryktelig hardt og tørke vekk alle de naturlig bakteriene slik at du produserer mer utflod. Man skal da ikke tørke seg med håndkle på innsiden av kjønnsleppene! En skal klappe seg tørr på utsiden!!!
kristanna Skrevet 16. oktober 2008 #52 Skrevet 16. oktober 2008 her bytter vi 1-2 ganger i uken. har eget håndkle til ansikt og hår. og tørker meg ikke akkurat inni rompa og tissen da.
Brava Skrevet 16. oktober 2008 #53 Skrevet 16. oktober 2008 he he, nei tiss og rumpe blir fønet og derfor byttes håndklær kun en gang i uken.
Den lille prinsesse Skrevet 16. oktober 2008 #54 Skrevet 16. oktober 2008 HAHA!!! Føner du tiss og rompe? Mye hår eller? HAHA!! Her brukes det alltid to håndkler i ca 1 uke, et håndkle til håret som jeg tørker ansiktet med først for så å rulle det lange våte håret i turban. Det andre håndkle surrer jeg rundt kroppen og går og setter meg på sengen et kvarters tid for å lufttørke. Ved mens er det litt andre rutiner, hehe!
Brava Skrevet 16. oktober 2008 #55 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg føner for å unngå bakterier og utflod på håndklærne mine. HAHA, det var en spøk. Fantastisk festlig tråd dette. Har ledd masse.
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 16. oktober 2008 #56 Skrevet 16. oktober 2008 Hahahahahaha *jeglermegihjel* For noen helt fantastiske svar i denne tråden =) Fikk mange rare bilder i hodet Men måtte le høyt da jeg leste om hårfønen =) Hihi.... Skal ikke mye til for å more meg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå