Sebbelita Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Noen som vet om det er flere trusebleier enn Pampers og Libero der ute? Jeg synes Pampers sine er så harde og virker ikke noe behaglige. Synd egentlig, for det er det merket vi har brukt så langt, og vært veldig fornøyd med.... Libero sine har en lei tendens til å lekke, særlig på natta når de blir litt fulle... Så nå lurer jeg på om det finnes noen gode alternativ? Kan jo nevne at jeg har en gutt, på 9 mnd og 9 kg
Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Vet ikke om det finnes flere typer trusebleier. Men de bleiene er beregnet for dagbruk og aktivitet og ikke til å sove med! Derfor heter de up&go!!! Mine barn kan ivertfall ikke bruke slike bleier om natten, de lekker bare, så prøv noen andre "vanlige" bleier.
eref Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 First Price har trusebleier, men selv synes jeg ikke de var noe særlig, men det er jo selvsagt smak og behag. Bruke "vanlige" bleier på natta. Up&Go vil lekke litt når barnet sover pga av at de er beregnet for å fungere mens barnet er våkent:) Det er jo en bleie som er utviklet for barn som har begynt å gå og kanskje har begynt med litt pottetrening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå