Tjorven1 Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 "Her har vi en liten baby" sa legen - her ser du hjertet banker.. Jeg tror jeg kunne brukt enormt med penger på et slikt utstyr i dag, bare for å se og se og se på den lille klumpen som dunket på skjermen. Den var litt liten, og kom som 6+2 - vi vet jo nøyaktig så det er i allefall 6+4 i dag, etter mine beregniger 6+5, men satser på at når reken for stukket ut bena - blir det helt rett. -hva er det ikke man skal beskymre seg for.. Jeg er lettet og utrolig glad, og synes det er alt for lenge med 3 1/2 uke til å se det bankende hjerte igjen. TAkk for all støtte jenter!
Månestråle75 Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Hei Tjorven1! Nå ble jeg glad :-) Håper du fikk med et lite bilde så du kan beundre nurket ditt i mellomtiden frem til neste UL. Så fantastiske nyheter!!! Kos deg!
ElleL Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 Forstår godt at du var nervøs. Det var jeg også, men da er det også vanvittig deilig å se at alt er bra. Lykke til videre. PS. Jeg ventet bare to uker mellom UL i begynnelsen:-)
Tjorven1 Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2008 Takk Månestråle75 og ElleL! Helt merkelig opplevesle :-) Ja, jeg vil også bare etter 2 uker, men han følger egentlig ikke opp gravide. Han er der bare til det blir konstantert graviditet. Men ville ha meg inn på sjekk før jeg slutter med progrestoron. Dette MÅ gå bra - he he har en venn som selger slikt utstyr, kanskje jeg får låne ett av han ;-)
Daydream Skrevet 16. oktober 2008 #5 Skrevet 16. oktober 2008 Å så bra!! Ble skikkelig glad nå Dette går veien! Nå er det bare å telle ned til neste gang du får se han/hun
Magstar Skrevet 16. oktober 2008 #6 Skrevet 16. oktober 2008 Så utrolig bra. Må være fantastisk å se hjerte slå. Grattis, er det lettere å slappe av nå?
angelica-s Skrevet 16. oktober 2008 #7 Skrevet 16. oktober 2008 Ååååååå.....sååå flott å høre Tjorven:) Nå ble jeg glad!!!!!!! drøm søtt i natt om bankende hjertelyder:) Klem fra
Ugla er mamma! Skrevet 16. oktober 2008 #8 Skrevet 16. oktober 2008 Så utrolig godt å høre det var en flott opplevelse! Lykke til videre!
Pollyanna67 Skrevet 16. oktober 2008 #9 Skrevet 16. oktober 2008 Så bra at alt var vel med den lille! Nå ble jeg glad:-) Det må være en fantastisk følelse å se den lille for første gang. Lykke til videre! Håper du får til en UL tidligere, enten med lånt utstyr eller på annet vis, for 3,5 uke må være uendelig lenge å vente når man har en liten en i magen..:-)
hegeno Skrevet 16. oktober 2008 #10 Skrevet 16. oktober 2008 Fantastiske nyheter Tjorven! Den her sitter vet du:)
satser & vesla Skrevet 16. oktober 2008 #11 Skrevet 16. oktober 2008 Å så flott da Tjorven 1. Jeg følger godt med deg jeg, for crinonen er noe som skal holde spiren godt fast :-) Skjønner at 3,5 uker er altfor leeeeeenge å vente :-) Klem
Kath:) Skrevet 16. oktober 2008 #12 Skrevet 16. oktober 2008 Helt utrolig, Gratulerer Tjorven1! Nå er du vel lettet og glad! Jeg blir så rørt hver gang jeg leser slikt.. Jeg tror at den dagen jeg opplever noe lignende kommer sikkert tårene til å trille fritt. Kos deg masse fremover! Stor klem fra
Storkfrøken69 Skrevet 16. oktober 2008 #13 Skrevet 16. oktober 2008 yiiipppiiiiiii ) Jeg hadde en god følelese for deg. Så deilig at det gikk bra!!!!!
SE75 Skrevet 17. oktober 2008 #14 Skrevet 17. oktober 2008 Det var veldig gode nyheter!! :-) Så fint å høre,blir spennende å høre om ca 3 uker! Nå har jeg fått lest bloggen din, og det har sannelig ikke vært en lett vei å gå... Ønsker deg det beste, og lykke til!! SE75 :-)
Tjorven1 Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #15 Skrevet 17. oktober 2008 Takk alle sammen for lykkehilsninger :-) Så hyggelig å få - det er ikke så mange som vet at jeg er gravid - og da har man jo ikke så mange å glede seg med - så godt å ha dere! Fikk telefon fra en av mine bestevenninner i går, hun kunne fortelle meg den gledelige nyheten at hun var gravid og 7 uker på vei, hun hadde vært på ul i går og sett ett bankende hjerte! Snakk om timing! Så da måtte jeg fortelle at jeg også hadde sett ett bankene hjerte i min mage i går - så nå gleder alle hjerter seg :-) Igjen: Takk for all støtte jenter - og dette lille hjerte skal klare å bli en perfekt liten baby.
Storkmor? Skrevet 17. oktober 2008 #16 Skrevet 17. oktober 2008 Åååååå, så herlig!! Nå ble jeg kjempeglad Supre nyheter! Dette går veien! Stor klem
lubbeline Skrevet 17. oktober 2008 #17 Skrevet 17. oktober 2008 Gratulerer så mye!!! kjempedeilig...og bare ta flere ultralyder, tør ikke si hvor mange jeg er oppe i;-)
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 18. oktober 2008 #18 Skrevet 18. oktober 2008 Det var virkelig gode nyheter, og gir håp til oss andre som har opplevd å miste før. NÅ GÅR DET VEGEN :-) Hei då -kos deg masse og god helg !!
lindynatt Skrevet 18. oktober 2008 #19 Skrevet 18. oktober 2008 Næmen så koselig da Gleder meg veldig. Og et par dagers forskjell ang terminberegning er helt normalt, det er snakk om mm og da kan man ta litt feil Gratulerer såååå mye
ønsker1til Skrevet 18. oktober 2008 #20 Skrevet 18. oktober 2008 gratulerer er det ikke fantastisk? husker jeg og var å så det. sååå lite. har vært på 5 ul jeg. nå er jeg 23 uker på vei. skal på 3d på tirsdag. det er så gøy. nå skriver jeg handleliste for babyutstyr du har mye å glede deg til! jeg tror jeg vet kjønnnet men får vite det sikkert på tirsdag. lykke til til deg! så gøy å følge med på utviklingen!
("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge Skrevet 19. oktober 2008 #21 Skrevet 19. oktober 2008 Gratulerer:) det var jammen fullt fortjent. denne gangen skal spira sitte.. stor klem fra
Tjorven1 Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #22 Skrevet 20. oktober 2008 Takk, singel og babyplaner... Så spennende, hva tror du det er? Hold oss oppdatert!
Tjorven1 Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #23 Skrevet 20. oktober 2008 Takk alle sammen for alle gratulasjonene, og ja, jeg har så lyst på flere ul.. men hva skal man si da? jeg ahr jo ny hos spesialisten den 10 ende. Men jeg kunne jo hørt med min vanlige gyn? Hva sier dere da? Later dere som dere er hysteriske? eller DET trenger vel kanskje ikke jeg late som akkurat.... Fortell?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå