Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Jenta her hyler om kvelden. Det er noe hun har begynt med den siste uken. Hun er nå 7,5 uker. Enten er det skikkelige magesmerter eller så er hun sulten. Sluttet med minifom noen dager pga advarsler, men har begynt igjen nå for å se om det er derfor hun plages. Men om kvelden skriker hun og er ikke fornøyd. Legger henne til puppen og hun suger litt før hun illskriker. Noen ganger nekter hun å suge også, bare vrir seg unna. Får hun flaske med utpumpet melk derimot, da sovner hun etter å spist litt. Har jeg lite melk om kvelden kanskje? Hvis jeg klemmer på brystvorta så kommer det jo melk ut, men kanskje det ikke er nok? Skjønner svært lite av dette. Er det vanlig å få kolikk når de er nesten 8 uker? Skal til kiropraktor med henne i morgen for å utelukke at det er noen låsninger etter vakumforløsning.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Visstnok har de fleste mindre melk om kvelden, men melka skal være feitere, slik at babyene har litt å gå på om natta. Jenta mi har oppført seg likt din, uten at jeg helt har klart å finne ut hva som er i veien. Tror kanskje hun er mest trøtt og sliten, for hun vrir seg ofte vekk fra puppen da. Virker nesten som om hun har vondt i magen eller noe, men rart at det skal komme til samme tid hver kveld.. Og likevel tar hun gladelig en flaske tillegg... Ikke godt å forstå seg på disse små. Det hjalp da jeg begynte å legge henne for natten litt tidligere. Lykke til hos kiropraktoren.
jentahans Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 jeg fikk beskjed om at jeg kunne gi litt morsmelkerstatning på flaske på kvelden før legging da jeg hadde lite mat.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 Det minker på melka om kvelden, men den blir feitere! Den kan og bli tyngre å få ut. At hun må jobbe mer for å få i seg mat. Og det er ikke alltid like lett når en kanskje er veldig trett. Men du kan prøve å pumpe ut litt som du gir vist hun sliter mye. Kanskje du ikke trenger bruke mme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå