Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg tilbrakt natten og formiddagen innlagt på Lovisenberg sykehus. Jeg fikk hodepine, synsforstyrrelser og nummenhet i høyre side av ansiktet og i høyre underarm. Litt nervøs ringte jeg til mine foreldre, som er leger, og fikk beskjeden: ring 113. Det gjorde jeg og ble fraktet med ambulanse direkte til sykehuset. Der ble jeg sjekket fra topp til tå for de var redd for drypp. Heldigvis ser det ut som om det er noe som jeg aldri har hørt om før: svangerskapsmigrene. En migrene som kommer i svangerskapet, men som samtidig kan gi underlige nevrologiskse symptomer som nummenhet/lammelser.

Ekkelt var det uansett, men deilig å føle seg så godt tatt vare på som jeg ble.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj oj oj!

Stakkars deg, du må ha vært så redd.

Det er mye rart, venninnen min mistet følingen i den ene hånden, det var også tydligvis normalt...

Godt å høre at du ble tatt vare på, håper det var første og siste gang du fikk denne svangerskapsmigrenen!

God bedring :-)

Skrevet

Det hørtes ut som en traumatisk opplevelse!

Skjønner godt at du ble nervøs.

Godt å høre at du ble godt tatt vare på, og at du var i gode hender :-)

Håper du slipper å oppleve dette igjen!

Skrevet

Ble litt urolig når jeg leste at du vært på sykehus. Godt at det ikke var noe alvorlig. Du er vel hjemme og føler deg bra?

Skrevet

Du store! Det var ikke småtterier. Men, så godt at det tross alt bare dreier seg om smerte. Det er ille nok det selvfølgelig, men det ville jo vært veldig mye verre om du hadde fått drypp. Huff, den tanken vil jeg ikke tenke en gang.

Jeg håper dette var en engangsforetredelse for deg, kjære ElleL :o)

Skrevet

Oj, fikk litt sånn flash back jeg nå fra da jeg var ut og inn av sykehus.. For meg så handlet jo graviditeten min om bare det!!

Godt at alt går bra med deg, og at det ikke var noe alvorlig. Du får ta vare på deg selv,

Alt godt fra

Skrevet

Takk skal dere ha, jenter. Må innrømme at jeg var litt redd en stund da det gikk opp for meg at de trodde jeg kunne ha fått slag - det er da noe 90 åringer får??? Nå venter jeg på henvisning til Ullevål for videre utredning så helt 100% sikre er de ikke enda. Og så slapper jeg av.

Skrevet

I alle dager, så voldsomt! Huffa meg, stakkars deg. Veldig glad for å høre at alt er bra med deg nå - og veldig bra at du ble tatt på alvor. Pass på deg sjøl, da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...