Gå til innhold

Vasker dere dunposen før bruk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det lukter veldig dun av odenwalderposen.(er klar over at den er av dun altså men litt ubehagelig lukt) Vasker dere den før bruk? Må den vaskes på 60 grader eller kan en ta den på hurtigprogram på 40 grader tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det har jeg ingen konkrete planer om...

Har også en helt ny Odenwälder, men den lukter ingenting da.

MÅ ikke vaskes på 60 grader, men den KAN det :)

Skrevet

Ja den kan da det men av og til skal det vaskes på de graderne som står for å holde på fargen så det er kanskje lurt.

Skrevet

Nei, vasker absolutt ikke nye vognposer. Med mindre de lukter veldig ekkelt :) Har du prøvd å henge posen til lufting istedet?

Skrevet

Gratulerer med forlovelsen :) Ja har prøvd å lufte den men regnet siler ned så har måttet ta den inn igjen. Skal henge den i garasjen i morgen. Er en stund siden jeg kjøpte den så den har lagt i plasten så det er sikkert bare å lufte den litt ja.

Skrevet

Min stinker også. Det går over etterhvert. Luft luft luft

Skrevet

Takker for det :) Det pleier å hjelpe å lufte, ja :)

Skrevet

Jeg vasker nye poser før bruk. Vil anbefale å vaske på de gradene som står i vaskeanvisningen. Husk å tørke den lenge nok i trommel, det vil ta en del timer, og den blir skikkelig fluffy og fin etterpå.

Skrevet

Jeg vasker alle klær før bruk for å få ut fargestoffene så det er jo naturlig å vaske posen også siden barnet ligger nedi med fjeset. Har jo klær på seg ellers men ansiktet er jo i tett kontakt med stoffet. Skal vel tåle noen vask uansett til den prisen.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...