Gå til innhold

Gravid og servitør??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei=)

Er det andre her som jobber/har jobbet som servitør da dere var/er gravide?

Ble sykemeldt 100% fra jobben i dag (30uker)..Har jobbet i ca 70% stilling som servitør + 100% student frem til nå..føler det ble alt for mye til slutt..merker jeg sliter med dårlig samvittighet for å plutselig sykemelde meg..men var legen min som anbefalte meg dette da jeg har begynt å få ryggplager..(jobben innbærer mye løfting og gåing hele dagen) pluss at jeg skal ha 3 eksamener i slutten av november..hjeeelp..he he..hvor lenge jobbet dere fullt?

Fortsetter under...

Skrevet

Hamburger-spesialisten har sikkert svar på dette...

Skrevet

Jeg er gravid og student og servitør.

Men jeg har ikke gått noe på skolen pga. ingen obligatoriske forelesninger, og skal ta permisjon fra skolen fra og med 22. oktober.

Jeg er 36+2 og jobber fortsatt som servitør, men jeg jobber ikke så mye. Sist uke jobba jeg 1 dag i uken, og denne uka 5 dager. Forstår godt at du har sykemeldt deg. Servitør er en sinnsykt hard jobb. Tror ikke folk forstår det før de har prøvt det selv. Men jeg forstår. TRO MEG.

Jeg er sinnsykt dårlig i korsrygg/halebein etter jobb. I går etter jobb klarte jeg nesten ikke gå når jeg var ferdig. Men sov til klokka var 1 i dag, og da var det bedre. Gleder meg til å bli ferdig som servitør, for nå orker jeg ikke mer.

Hadde jeg jobba så mye som du gjør, hadde jeg også sykemeldt meg, men siden jeg jobber så lite, så føler jeg ikke at jeg kan. (dårlig samvittighet som du). Men du har INGENTING å ha dårlig samvittighet;)

Ta den tiden du trenger til å lese på eksamen. MYE viktigere:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...