Gå til innhold

noen som testet neg etter ikm, for så å teste pos noen dager senere?

omikkesålenge

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Heihei :)

Det gjorde jeg.. Jeg hadde 3 negative tester jeg, før jeg bestilte legetime ca en uke etter siste gang jeg testet, og da var den positiv. Så, det er håp for deg og ;) Er nå 23+4 og gleder meg til lille jenta vår kommer til verden :D

Jeg troor kanksje ikke alle 3 ble tatt etter ikm, men vertfall 1 av de, og det var lenge etter og. For jeg skulle hatt mensen i slutten/begynnelsen av mai/juni og var hos legen 20ende og noe, og da var den positiv :)!

Så, masse lykke til til deg ;) !!

• 3 uker senere...

hei Fru Hansen:)

det gikk ikke helt som jeg håpte..dessverre..mensen kom to dager senere. og etter det har syklusen svinget veldig. min personlige oppfatning var at jeg var så sikker på at jeg var gravid at kroppen nesten trodde på det :s

nå har vi bestemt oss for å vente med prøvingen til etter jul. da har forhåpentligvis syklusen roet seg litt, og jeg slipper å telle dager og time alt midt i julen. ikke så lett med tanke på at vi hele julen drar hjem og bor med foreldrene våre;)

MEN, det er jo ikke slik det går for alle!så at det fremdeles er en mulighet for deg vil jeg ikke avskrive:)at jeg skal fortelle deg at du bør prøve å slappe av og tenke på noe annet er vel ikke nødvendig..vet at det er nærmest umulig i en slik situasjon:) men har jo litt peiling på sånt ifra utdannelsen min, og sannsynligheten for en graviditet er jo relativt lav hvis en 6 dager etter en skulle hatt mensen fremdeles tester negativt. men sånn orket ikke jeg å tenke før jeg hadde bevisene klare, så regner ikke med du heller gjør det:)

uansett, masse lykke til, og beklager lang tilbakemelding!ble bare så gla når jeg hadde fått et svar som var direkte rettet til meg;)

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...