MammaMia=) Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Har nå den siste uka hatt problemer med å få vesla til å ta ordentlig tak i puppen når hun skal ammes.. Hun tar litt så slipper å tar igjen osv..Har sjekket at hun har tunga på undersia og at hele her i munnen henes, men hun vrir seg alikevel.. Hun har frem til nå ammet riktig og ordentlig fra hun ble født.. noen fler som har hatt/har det sånn evt noen som har noen råd å komme med.. hun er 3 uker nå.. hun virker også veldig sulten etter å ha ammet.. Kan det hende jeg ikke har nok melk til henne??
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 huff, er slitsomt når det blir sånn:/ Jeg hadde problemer med melka mi jeg å, knøttet ble aldri ordentlig mett, og spiste leeenge hver gang. Mitt problem var at melka mi ikke hadde nok næring, for mengde var det ikke noe feil med, jeg rant over daglig, selv når jeg pumpa for å lette litt. Etter 2-3 uker så byttet jeg til mme, og gutten ble noe helt annet med en gang, var mett og god i 3-4 timer etter mating, og brukte maks 20 min på flaska. Kanskje du burde gå over til mme til noen måltider? på kvelden kanskje? bare sånn at gullet ditt får noe godt å sove på og pump deg så du får sjekka hvor mye melk du har:)
MammaMia=) Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2008 Takk for svar.. Ja får nok prøve på det.. Vil jo ha en mett baby, og få litt overskudd selv enn bare til amming..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå