Gå til innhold

Fra tre til to duppper? Når??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann,

Når begynte deres småtasser å sove to dupper istedenfor tre?

Vida har plutselig begynt å tulle så veldig med duppene....virker som om hun er trøtt .. men allikevel ikke..!?

hmm...;=)

Hun er 5mnd.

Håper på svar ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter..

Skrevet

Mini er litt over 7 mnd og sover fortsatt 3 dupper, prøvde å kutte ut den siste men det endte i ramaskrik på kveldene og en overtrøtt gutt klokken 6 ;-)

Skrevet

7 1/2 mnd ca.

Han sov så korte dupper, så vi prøvde å tyne han litt før vi la han.

Funket kjempebra, for nå sover han to litt lengre dupper:-)

Skrevet

Jeg har nøyaktig samme erfaring som Sunniva78. Begynte med to dupper denne uken (7,5 mnd). Var hyling og skriking forrige uke, så nå holder jeg henne våken litt lenger - og har to lengre dupper.

Skrevet

Her styrte hun det selv til to dupper når hun var ca 6 mndr. Hender imidlertid det skjærer seg hvis de blir veldig korte, og da må vi ha en tredje utpå ettermiddagen. Er 7 mndr nå.

Skrevet

6 mnd da begynte jeg å kutte ut den ene, men da er det viktig at han ikke våkner før 7, da må jeg ha 3 og må vekke han. Den siste luren skal helst være fra 14:30 - 16. Hvis han våkner 7-7:30 så legger han seg for første lur 10-10:30 og sover 1,5 t noen ganger 2 t

Skrevet

Takk for svar jenter :=)

Da kan det rett og slett hende at hun begynner å være litt lenger våken!!

Hun virker litt trøtt etter 2 timer (som vanlig) men vil ikke sove (skikkelig lakenskrekk) ... det ender med at jeg tar henne opp igjen etter 1/2time time :(

2hærligegutter:

Du kom jo aldri på treffet her om dagen!!

Vi var på Ellot Cafe og hadde det veldig hyggelig :=)

Klem DD

Skrevet

Hun var ca 3-4 mnd husker ikke helt. Hun er nå 6,5 mnd og sover 2 korte lurer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...