mammaTilLinnea Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 var en liten tur på badet i morges, og når jeg kom ut derifra satt min datter på 9 mnd og gumlet på noe foran ovnen. hun bruker aldri å borti der, hun vet at det er aua... men så vel sitt snitt da mamma var ute en snartur! så etter i munnen hennes, og mener helt klart jeg så en treflis der inne, men fikk den ikke ut da hun vred seg unna, og dermed var en borte før jeg fikk den ut. siden den forsvant ned var den sikkert ikke særlig stor, men en treflis er jo ganske spiss! hun har både spist og drukket etter, og virker ikke plaget av noe... men jeg blir jo litt nervøs, redd for at den skal kunne skal kunne plage magen hennes! ville dere ringt lege og hørt? og ikke nok me det, hun reiser seg og er over alt, og slo nesen mot bordet i dag, så kom da litt blod(men rant ikke, var bare i nesen) er det noe farlig? bekymret førstegangsmor her da, med et langt innlegg...
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 hvis du er bekymret så ring. min tommelfingerregel er å alltid ringe hvis jeg er bekymret. legen er til for å brukes;) ring heller 100 ganger for mye enn 1 gang for lite! Håper det går bra:)
RødRev Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg ville definitivt ringt legen ja. Uansett; better safe than sorry!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå