Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 ....hvor mange timer er barna deres i barnehagen om dagene? Jeg jobber 4,5 timer hver dag, men jeg har to timer reisevei tilsammen, så min datter er i barnehagen mellom 6,5 - 7 timer. Er dette for mange timer, eller er det passe?
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg er ikke aleneforeldre, og har barnet mitt i barnehage 7 timer om dagen. Skulle det være noen forskjell?
Rockstarmom&SuperIngrid Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 Nei, det var ikke det jeg mente, jeg bare tenkte at andre aleneforeldre har samme problemet som meg, at det bare er en som kan hente (bortsett fra familie og sånne ting), og at det fort kan bli flere timer når en arbeidsdag er på 7,5 timer. Mente absolutt ikke at det var noen forskjell.. Beklager hvis du følte det sånn.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 Ulempen til oss aleneforeldre er som du sier at det kun er én som både henter og leverer. Du har jo imidlertid fordel i at du kun jobber 4,5 timer om dagen da! Hun er der helt sikkert ikke for mye - men du må jo vurdere selv hva som passer dere. Jeg er alene og jobber fullt, barnet mitt er flere ganger i uken 8,5-9 timer i barnehagen, dessverre. Synes det er litt lenge, men trøster meg med at han koser seg der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå