Gå til innhold

hvem ammer fortsatt

Anbefalte innlegg

Skrevet

og hvor gammelt er barnet og hvor mange ganger ammer du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Junior får fortsatt pupp om morran nå som han nærmer seg 14 mnd.

Ammet fortsatt 3 ganger om dagen da han begynte i barnehagen rett før ett år. Var da gravid igjen og det tok på å amme så mye. Kuttet dagamminga først, noe han ikke savnet. Så fulgte kveldspuppen tett etter, da var det såvidt protester ett par kvelder.

Skrevet

jenta mi er 15 mnd og får litt pupp om morningen.. Men da er berre visst ho våkne altfor tidleg.. Hehe

Skrevet

13 mnd, morgen, etter barnehagen, på kvelden og litt om natten! Og kanskje en gang eller to til i helgene.

Skrevet

Hun er 14 1/2 mnd og jeg ammer 3-4 ganger daglig - 1 ekstra gang i helgene.

Skrevet

Min gutt er snart 13 mnd. Jeg ammer flere ganger om dagen og kvelden,og litt på natta om han ikke roer seg. Så har ikke tellingen :)

Skrevet

Hun får hvertfall hver morgen, og kveld om jeg ikke har ettermiddagsskift. Er jeg hjemme på dagen får hun stortsett når hun vil ha, hun er akkurat 1 år. Det blir bare 30 sekund så er hun kanskje fornøyd..

For en uke siden fikk hun hver 3 time på natt for da var mannen min bortreist 14 dager og jeg orka ikke ta kampen opp. Storesøster på 2 sover vegg i vegg med åpen dør, trenger søvn da hun er mye våken..

Skrevet

Ammer fortsatt, både titt og ofte, vet ikke hvor ganger det blir. Hun er 18 mnd.

Skrevet

Ammer fortsatt veslegutten på 14 mndr. Får pupp morgen, formiddag og kveld. Og litt etter hva han vil selv. Han koser seg så vanvittig med puppen, så jeg har ikke hjerte til å trappe ned enda.

Skrevet

Ammer fortsatt. Morgen, kveld og natt.

17mnd

Skrevet

Jenta mi er 18 mnd. Vi ammer morgen og kveld, noen ganger 1-2 ganger midt på dagen også.

Skrevet

Så mange det er som ammer lenge :) Ikke noe som er bedre enn det...

Syns vi er flinke jeg!! ;)

Nå mener jeg ikke å rakke ned på de som ikke ammer fortsatt altså...for alle har jo ikke mulighet til det! Men all ros til de som orker å vil amme så lenge da de kan:)

Skrevet

Lillegutt runda året for en uke siden, og jeg ammer 3 ganger for dag fortsatt. Morgen, etter barnehagen og kveld. I helgene hender det at det blir enten bare morgen og kveld, eller noen ganger ekstra i løpet av dagen.

Skrevet

Han er 14 mnd og ammer ca 4-5 ganger om dagen. Har nettopp sluttet med nattamminga.

Skrevet

Hva legger du til grunn når du sier at 'ingenting er bedre enn dette'? Er det ernæringsmessing eller nærhet mellom mor og barn dere tror er bedre ved å amme etter 6-12 mnd?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...