Gå til innhold

Første møte med jordmor!!!!

Anbefalte innlegg

Har vært hos jordmor idag. Dette er første gang, har ikke vært til lege før heller. Er bare såvidt i uke 9 (8+4) enda. Og jeg er kjempefornøyd!!!!!! Jordmora var helt fantastisk, hadde med seg en jordmorstudent også og det var veldig hyggelig det og. De hadde så god tid, og vi fikk prate og spørre masse. De fylte ut helsekort, veide meg, tok blodtrykk, tok blodprøver, målte Hb/blodprosent og kjente på magen. For tidlig til å høre hjertelyd enda. Vi fikk masse fine brosjyrer og bøker med oss. Hun sendte søknad til UL, og jeg fikk ny time om 4 uker. Vi kunne ringe når som helst hvis det var noe, og til og med sende sms med spørsmål hvis vi ønsket det. Supergod service:-)

Heia jordmortjenesten:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138913654-f%C3%B8rste-m%C3%B8te-med-jordmor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig! Ja, har hørt av flere at det er mye mer personlig og givende. Skal til jordmor i morgen tidlig, det blir spennende! Skal deretter gå annenhver gang lege/jordmor. Det var lang kø hos jordmor da jeg bestilte for 1,5 mnd siden..så i morgen er jeg 13+2. Men, da er det vel litt mer å se/høre på: )

Kos deg videre hos jordmor! Dere andre også; D

Da har jeg vært hos jordmor, veldig hyggelig! Det var satt av en hel klokketime til bare meg... etterhvert blir det ca en halvtime: ) Så til dere som føler dere hastig behandlet av fastlegen kan jeg absolutt anbefale dette!

Hun hadde peil på masse rart, forklarte i detalj om ting jeg lurte på, pluss at hun også hadde endel spørsmål til meg: ) Alt ble målt, urin sjekket, og til slutt hørte vi lille babyen sine hjerteslag...

God helg til alle kommende mammaer der ute!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...