Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Fikk tlf fra hausken i dag. Da det ikke blir noe endokrinologtime så skulle jeg få ta andre forsøket. Så nå skal jeg starte på prednison i slutten av oktober, og i midten av november starter skuddet. Skal ha kort regime denne gangen. Jeeg kan ikke si jeg er direkte glad pga resultatet sist. jeg kan liksom ikke se for meg at det blir så bra når det hele resulterte i ett eneste egg det første forsøket. men det som lever får se. jeg kvir meg litt det gjør jeg.
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Fatt mot Tryne, prøv å tenke positivt nå! Jeg trodde aldri jeg heller skulle bli gravid igjen når mine 16 egg fra uttak 8/9 ble redusert til to innsatte overlevende egg og resten falt fra. Men Dr Hausken gratulerte meg etter insett av de to egga og sa: "ja nå er du gravid" - og jammen fikk han rett! Dr Hausken setter ikke i gang behandling av deg hvis han tviler på at det er teoretisk og fysisk mulig med et positivt resultat for dere. Lykke til med forsøket ditt, jeg krysser fingrene for deg Tryne XXXXX! klm
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2008 jeg får begynne med å gratulere deg:) Jeg bør vel ta meg i sammen å håpe at det skal gå, men jeg kjenner hele kroppen er spennt, jeg ser alvore id et nå, vet at de er berre dette og ett til forsøk. det er kunne disse som kan gi meg litt mulighet til å kunne bli gravid. men jeg håper virkelig så innderlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå