Gå til innhold

Vi mistet våre 2 etterlengtede 12. oktober i uke 23+2

Anbefalte innlegg

Hei dere som har fulgt meg.

Dessverre mistet vi begge tvillingene våre 12. oktober. Jeg har skrevet en omfattende historie under "vi mistet barnet vårt" hvis det er noen som orker å lese.

Her er det kun bunnløs fortvilelse og planlegging av begravelse om dagen.

Takk for all omtanke, ønsker dere alle alle lykke til videre.

Varme klemmer

Fortsetter under...

Ord blir fattige når sånt skjer! Jeg og samboeren har gått gjennom den samme bunnløse fortvilelsen to ganger, og vet bare så altfor godt hva dere går gjennom disse dagene. Håper dere har noen som kan stille opp for dere nå, om ikke for annet å kunne ha ei skulder å gråte på. Sorgen og savnet vil aldri bli borte, men den vil allikevel bli til å leve med.

Håper og tror vi får høre positive nyheter fra deg etterhvert.

Sender deg mange tanker nå....

Takk så mye for omtanken.

Føler med deg "skaptrøndern" , du som har mistet 2 ganger. Vet du hva grunnen er? Vi vil så inderlig gjerne lykkes med å bli foreldre, men jeg kommer nok til å være livredd for at noe tilsvarende skal skje igjen.

Håper du har barn i dag!

Varme klemmer

Takk til deg også.

Vi har etterhvert fått en sønn, og venter nr 2 i mars. Livredd for at noe skal gå galt, men følges opp av "verdens beste lege". Har tom fått hans priv.nr i tilfelle det skulle være noe jeg lurer på. Har forresten sendt deg en pm

Ja ord blir fattige.. jeg vil bare sende over en trøsteklem og jeg håper virkelig at alle stiller opp for dere og er der.. Og at dere med tiden vil prøve igjen og at det går mot et lite nurk..

Er selv i en situasjon og er veldig redd hver eneste dag..

STOR KLEM

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...