Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Ja for de som husker meg da...hehehe, er ikke innom saa ofte lengre.. Men proever aa foelge med dere flotte jenter her inne naar jeg kan.. Paa min side da, saa har vi naa vaert hos legen vaar her, og bedt de sende brev til klinikken vi hadde ICSI om at vi vil ha kopier av alle papirene og testresultater, slik at vi kan evt ta det med hos en ny klinikk som er naermere der vi bor. Og paa denne maaten, haape paa aa spare litt penger om jeg slipper aa ta alle testene om igjen (da vi naa har bestemt oss for at vi vil proeve et forsoek privat om det lar seg gjoere) Har jo og saeden lagret der borte, saa det avhenger om de kan paa noen maate sende det hit, ut at saeden blir oedelagt, og uten at det koster flesk! Men, naa har vi hvertfall satt igang hjulene igjen... Faar bare haape at ting gaar fremover litt raskere..Tiden flyr jo avgaarde... Haaper aa joine dere igjen ved loepet av vaaren, med hormoner og det hele ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå