Gå til innhold

Tarjei og Viljar er kommt!

ylva84

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fødte to nydlige gutter den 15 okt med kun fem min mellomrom,ingen epidural eller noe. Vart igang satt den 14. okt kl 10.30 med stikkpille.Var da 36+2.. Hadde modningsrier hele kvelden og natten,kun 2 cm åpning fram til kl 11 den 15 okt.. Plutselig kom guttene i rakettfart. Gikk fra 4cm åpning til full åpning og 2 fødsler på 30 min! Tarjei kom først kl 12.25 2240gr og 45cm, Viljar fulgte fort etter kl 12.30 2260 gr og 45 cm. Helt utroligt sa Jordmor siden jeg er førstegangs :) Formen er bra,men mistet en del blod etter fødsel så jeg er litt slapp og svimmel,men hva gjør nå det når jeg kan ligge i sengen med en gutt i hver arm og pappaen ved siden av? .. fantastisk lykke. Jeg må bare si atte :JA det er hardt å føde,men mye blir glemt rett etterpå:) Selve fødselen altså å presse de ut var ikke så vondt,var deiligt å endelig kunne kjenne at riene førte til noe.

Lykke til alle sammen som fortsatt venter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!! Det gikk jammen fort!! Så flott at alt gikk bra med dere alle!!

Og gud så flink du må ha vert!:D:D 30 min!

Dette gir gode forventinger til hva som venter, i hvertfall for meg!!

Lykke til med nurkene deres!!

God klem fra meg-og jentene=D

• 3 uker senere...
Skrevet

Gratulerer så mye!!! Så fantastisk fødsel!!

Håper mine to og blir på samme størrelse som dine... :-))

Klem og kjempemye lykke til videre!!

Skrevet

Gratulerer så mye :) håper vi alle er like heldige med fødselen ;-)

Er navnene inspirert av isfolket??? Hehe jeg er stor fan av amrgit sandemo, og i isfolket finnes både viljar og tarjei ser du ;-) fine navn :)

Skrevet

Hei å gratulere så mye.

Jeg fikk mine tvillinger for snart 16 uker siden, og d gikk også veldig fort. Min fødsel startet av seg selv i uke 34 + 1. Tok under 6 timer fra begynnelse til slutt. Det morsomme er at min tvilling 1, jenta mi, var akkurat like tung og lang som din førstemann. Min tvilling 2, gutten min, var 150 gr tyngre enn din nr 2 men like lang.

Kos deg masse og lykke til. Det er ikke så slitsomt som mange skal ha det til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...