Gå til innhold

Dagens desidert rareste spørsmål, men hvor høy panne har dere???

Anbefalte innlegg

Skrevet

He.. he..

Har nemlig alltid hatt komplekser for panna mi! Skulle ønske jeg kunne gå med alt håret bakover i en hestehale f.eks., men synes jeg har altfor høy panne!

Målte nå, og den var 7 cm fra hårfestet og ned til øyenbrynene. Fra hårfestet og ned til haka (målt ved siden av nesa) var det 20,5 cm. Ganske mange prosent panne, det!

Noen som vet om det går an å få lavere panne, ved f.eks. hårtransplantasjon eller noe???

Fortsetter under...

Skrevet

Har ikke målt med målebånd (bare så på et a4 ark som jeg jo vet målene på) - hele ansiktet mitt fra hårfeste til hake er under 21cm (kanskje 19-20?) og fra hårfestet til øvre del av øyebryn er det vel ca 6cm. Føler selv jeg har ganske høy panne, og klarer ikke gå med alt håret bakovergredd, så jeg har gradert pannelugg. Den kan godt ligge litt til siden mot øret, men ikke rett bakover - da blir jeg veldig firkanta og mandig i ansiktsformen føler jeg :o)

Skrevet

Måtte bare måle meg.

Fra hårfeste til øyenbryn er det 6 cm.

Fra hårfeste til hake er det 19,5 cm.

Jeg har aldri tenkt over at jeg har lang panne ihvertfall.

Skrevet

hehe.. dette er nok berre dine eigne kompleksar;)

Panna mi er ca 6,5 cm frå hårfeste til augebryn, og frå hårfeste til hake er der ca 20 cm.

Og dette høyres både normalt og greit ut. Eg har lang lugg og brukar mykje hestehale osv.

Raraste ting folk spør om;) Og no fekk du meg til å måle dette, for første gang i mitt liv;)

Skrevet

He.. he.. Takk for svar, jenter!!

Ser jo ikke ut til at jeg er helt freak da, ligger bare bittelitt over dere... :-)

Skrevet

ALt det rare folk får meg til å finne ut:)

Hehe, 6cm panne, 20cm ansikt.

Jeg tror mannen banker meg i antall cm panne, hele hans familie har mye panne. Jeg synes det er et artig særtrekk jeg og ihvertfall ikke noe å skamme seg over.

Høy panne=klokt hode, er det ikke slik det er? hehe

Annonse

Skrevet

panne 6,5 cm

ansikt 19 cm

aldri følt jeg har lang panne, hehe

men ja, det kan gjøres noe med... det går han og dra hårfeste nedover... har sett det på tv, hehe.. men hve det innebærer vet jeg ikke, hhehe

Skrevet

hehe, panna er ca 6 cm høy og ansiktet 19,5 cm langt.

Skrevet

Jo, det sies faktisk at de med høye panner er intelligente.

Jeg er nok ikke den aller skarpeste kniven i skuffen, men kan kanskje gi inntrykk av det om jeg begynner å gå med hestehale... ;-)

Skrevet

Dagens ja ;-) men det er morsomt med litt rare spørsmål!

Panna 6,5cm og ansikt hårfeste til hake er 20cm.

Skrevet

Jeg fant forøvrig et bedre målebånd enn tommestokken som jeg brukte i stad og må rette målingen til at den er nok 6,5cm.

Skrevet

Hehe, det var et rart spm ja:)

Panna mi er 6.5cm fra hårfeste til øyenbryn. Har alltid hørt at jeg har høy fin panne, så den er jeg stolt over:)

Bruker ofte håret stramt bakover (ikke klistret til hodet da) eller til siden. Har lang skrådd pannelugg som går ned til like over haka.

Synes ansiktet ser mer åpent ut med høy panne jeg. Synes de med lav panne kan se litt morsk eller sint ut:) Hehe, det er vel en vanesak.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...