*meg&gull* Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Etter over 4 år som prøver!! Er 4 dager siden ikm, men har hele tiden hatt på følelsen at tr er rett rundt hjørnet, så drøya med og teste. Symptomer: Overhodet ingenting! Hadde virkelig ikke troa denne mnd, har hatt masse sympt. andre ganger, men bare negative tester.. Har gått på 6 pergokurer, og detta var første hvileperiode! Er så spent!! Håper den klorer seg fast i 9 mnd!!! Masse babystøv til dere alle, håper virkelig det blir deres tur snart!! Jeg trodde virkelig ikke at det noengang kom til og skje oss... ******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
håpet omden lille... Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Oh, gratulerer så mye, dettte fortjener du:)))) Og tenk at det skjer når du minst forventer det og i tillegg i pergopausemnd!!!! Jeg er så glad på dine vegne, nyt graviditet og hold på spiren i 9 mnd fremover:)) Dette skal gå bra, og ja, jeg tar til meg all babystøv jeg kan ta og håper at jeg er en av de neste som kan være like glad som deg;))) Lykke til og gratulerer en gang til:)))
Dodlimammatil2 Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 Gratulerer så mye :-) så kjekt :-)
*Babyønske* Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 Ååååå så kjekt ) Kjempe glad på dine vegne... Du må ha masse lykke til i tiden fremover, så satser jeg på og komme raskt etter ) Stor klem fra meg
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 16. oktober 2008 #5 Skrevet 16. oktober 2008 GRATULERER!! alltid like kos å lese sånne innlegg!! endelig var det DIN tur:):)nå er det bare resten av oss igjen:)
to snart tre Skrevet 17. oktober 2008 #6 Skrevet 17. oktober 2008 Gratulerer såååååå masse! Inspirerende at flere har blitt gravide her inne, nå skal jeg hoppe litt ekstra i høyet disse dagene så håper jeg selv på en spire sitter snart:) Kos deg masse og nyt et etterlengtet svangerskap.
Isopora Gravid♥ Skrevet 17. oktober 2008 #7 Skrevet 17. oktober 2008 ÅÅÅ så gøy å høre! Gratulerer så mye! Dette fortjener dere så lykke til videre og kos dere masse *tar imot masse babystøv*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå