Gå til innhold

Da var jeg på tidlig UL i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og ble jammen glad når et lite hjerte banket 153 slag i minuttet, på et minifoster på 12 mm;o) Vanskelig å se noe særlig på UL da livmoren min var trykket høyt opp av store, overstimulerte eggstokker, så de måtte bruke utvendig UL til slutt.

Da lurer jeg meg forsiktig over til BIM, og håper duotesten om 4 uker ikke gir grunn til bekymring og videre fostervannsprøve. Det er en del ekstra milepæler en må gjennom som gravid i moden alder, og man er ikke i mål i uke 7 - men et langt steg videre målet i alle fall.

Håper mange (av sliterne her inne) nå følger etter i de kommende uker med positiv test og hver sin spire i magen - det er sååå fortjent!

Lykke til alle sammen;o)

mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅÅÅÅ Gratulerer sååå mye Lissi. Masse lykke til videre i svangerskapet. Håper du stikker innom å oppdaterer oss litt da.

Vi kommer nok etter alle sammen skal du se :)

xxx

Skrevet

Så koselig å se hjerteslag Lissi! I morgen er det min tur... Litt nervøs her, men gleder meg.

Skrevet

Takker for gratulasjoner;o)

Tellefanten - du ruger selv - håper du får positivt test nå! Ja, jeg skal oppdatere dere underveis - vi oppdaterer hverandre;o)

Olianna - det blir sikkert en kjempedag for deg i morgen - du får gi lyd fra deg i løpet av dagen!! Jeg ble rørt av det lille hjertet som banket på UL i dag - det er stort selv for en som har mange barn fra før.

klm

Skrevet

Gratulerer Lissi :o)

Skrevet

Takker og bukker jenter;o)

Spesiell takk til deg Vilsågjerne som oppmuntret meg til å gjennomføre et siste ICSI forsøk når (jeg og) mannen min var sterkt i tvil;)

Så er det vel verdt å merke seg at det går an å få det til med ass befruktning også i høy alder, og med ektemann med avkuttede sædstrenger. Greit å vite for andre i liknende situasjon.

Skrevet

Gratulerer så masse Lissi43!

Det var godt å høre at alt gikk så fint. Ønsker deg lykke til med resten av svangerskapet. Blir nok en perfekt liten prinsesse eller prins!!

Skrevet

HURRA og gratulerer! Jeg får tårer i øynene og er SÅ glad for at du har kommet så langt! Nå må du prøve å slappe av og ikke bekymre deg så mye!

Klem fra

Skrevet

Hei igjen Lissi!

Da har jeg vært på ul i dag. Og der var det ett lite bankende hjerte. :0) Det var så godt å se! Men ble litt bekymret. Fosteret var mindre enn det skulle være, og legen ville ikke si så mye. Bare at han ville se på meg igjen om to uker. Men jeg skal prøve å ikke uroe meg for mye og tenke positivt! Hjertet banket tross alt! :0)

Skrevet

Gratulerer Olianna;o)

Ikke så mye å tenke på størrelsen tror jeg, det var veldig mange forskjellige tall legen min kunne finne avhengig av hvilken vinkel han fanget embryonet fra. Ved neste måling skal du se den lille har rettet seg mer ut;)

klm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...