Gå til innhold

Bilstol til TfK joggster twist

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvilken bilstol som passer og er best for denne vognen? Hva må jeg kjøpe?

Pris og hvor jeg kan få kjøpt den?

Har hverken sertifikat eller bil selv, men må assistere min mann her.

Kanskje du kan hjelpe meg med å hjelpe ham? Hi-hi

Takker!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har i alle fall tenkt å kjøpe Maxi Cosi CabrioFix med base. Den finnes i mange farger og kan festes på TFK når du har kjøpt adapter til bilstol. Tror det er et par andre merker som også passer til vogna, men jeg husker ikke hvilke. Spør i butikken der du kjøpte den! De skal jo vite det. Tror prisen på selve bilstolen ligger på rundt 1500, så kommer eventuelt basen i tillegg.

Skrevet

Kjøp det setet du føler er sikrest og best. TFK har universaladapter som skal passe til alle seter.

Skrevet

Jeg har denne vogna og har brukt bilstolen maxi cosi cabriofix med base! En super bilstol som barnet har vært storfornøyd i. Du kan godt få kjøpe min -stol+base+adaptere :-)

Skrevet

Hei, Hvor i landet bor du og hva skal du ha for det du selger? Jeg bor i Bergen.

På forhånd takk : )

Skrevet

har hatt tfk med maxicosi sete og kunne plassere dette stødig både i baggen og i sportsdelen når bumperen var på, så jeg hadde aldrig bruk for adapter........................, men det er klart at med adapter tar jo alt mindre plass.........

Skrevet

Sikkert dumt spørsmål, men hva er dumper og adapter????

Skrevet

Jeg bor i midtnorge, men det er jo ikke noe problem å sende det.. Kan du ikke sende meg en melding med mailadr di da, så kan jeg eventuelt sende deg noen bilder og mer informasjon. Så kan vi diskutere prisen..;-)

Skrevet

jeg mente "bumper bar" som er den engelske betegnelsen på frontbøyle, den bøylen som er foran barnet på tvers, bare sløvt av meg å skrive bumper ; )

adapter vet jeg ikke om vi har noe bedre norsk ord for....... det er jo en innretning som kobler to ting sammen, i dette tilfellet vognunderstell og bilstol.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...