Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 om denne vognen ønskes jeg vurderer å kjøpe denne, men det er sjeldent den er nevnt her inne og begynner å lure på om ingen vil ha den vognen?
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Hei, det er vel det at for øyblikket er trehjulinger litt mer populære da... Men personlig så elsker jeg Brio Happy hadde denne til min første, og kommer garantert til å kjøpe den til nr 2 også... Vi måtte selge den etter bare 3 mnd pga den var litt lita til hofteputen til jenta, og kjøpte da emmaljunga city cross.... av disse 2 var eg desidert mest fornøyd med happyen.... Kjempe greit med vendbart styre. (spes når det er litt sol ute, slippe å gå mot solen) og den var mye mer praktisk å få med seg i bilen, og å gå i butikker med... så jeg anbefaler virkelig denne med mindre du har/får putebarn, da blir den nok litt for trang,,,, lykke til med valget...
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #4 Skrevet 18. oktober 2008 Jeg har Brio Happy og er veldig fornøyd med den. Eneste minus er at bagen er litt liten. Måtte gå over til sportsdelen da gutten var 4 mnd. Det var på sommeren, så hvis gutten hadde vært født på vinteren hadde jeg nok gått over til å bruke sportsdelen enda tidligere for å få plass til vognpose. Synes vogna er lett og god å trille. Både bagen og sportsdelen er lun, og sportsdelen kan du ha begge veier. Vær obs på at du får kjøpt forskjellige typer understell, og at den ene typen veier mer enn den andre. Under vogna er det en stor shoppingkurv som er veldig lett å komme til.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #5 Skrevet 27. oktober 2008 Vi har den med light understellet, beste vognen i mine øyne! Utrolig lett, super fjæring, stabil, vendbar sportsvognsdel, og god å trille overalt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå