Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Det står i flere innlegg at man ikke kan vite hva man kommer til å føle. Nei man kan ikke vite det. Og en følelse er aldri gal. Men man kan styre handlingene sine - og vi kan styre handlinger på tvers av følelser. Jeg syntes forferdelig synd i de som angrer. Skulle ønske at tiden kunne skrus tilbake. Til dere som ikke vet om det kommer til å skje igjen, vær så snill å ikke prøv få barn nå, men vent til dere har kontroll over dere selv.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 Hei Eg har sjøl blitt planlagt gravid og tatt abort, feiga heilt ut... Eg er veldig enig i det du seier, det er viktig å få kontroll på følelsane sine igjen og verkeleg tenke over om ein er klar for ein ny graviditet. Eg tok abort i juli 2007, og føler meg no klar for ein ny graviditet. Samboer har vore veldig usikker, han vil ikkje at dette skal hende ein gong til. Eg sjønnar han utruleg godt... Kan ikkje ha vore heilt enkelt for han heller dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå