to tette Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Lille frøkna min på 6 mnd datt ut av senge vår en natt for ikke så lenge siden. Herregud! Så redd har jeg aldri før vært! FRYKT! Forferdelig samvittighet! Jeg hadde ammet henne, også sovnet jeg. Hun har begynt å røre så mye på seg i søvne lille vennen,.. Dunk! Hører jeg. Jeg ser atmed meg der hun skulle ha ligget, ingen baby. Hun ligger i sin egen seng? Hjelp! Mikrosekund- HYYYLskrikende baby på gulvet. Det gikk heldigvis, takk og lov, bra med banet mitt.Hylskrek der å da, ikke noe vondt senere, kun en liten blåflekk i bakhodet, som var borte etter et par dager. Det kunne endt ille! Kjære alle dere som ammer barna deres i foreldresengen, pass på! Få lagt barnet tilbake i sin egen seng etter ammingen.Jeg har vært veldig forsiktig hele tiden, men denne gangen gikk det galt. Kjære aldre fedre, krøk dere så langt mot veggen/deres side som over hodet mulig! ;-) Lær av min feil. Det var en forferdelig opplevelse.
Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Uff, opplevde det samme natt til igår med lillegutt. Han pleier jo å ligge på eget rom, men den kvelden roet han seg ikke pga forkjølelse og jeg lot han ligge inne hos meg. På natten ville han ha mat (får mme) så jeg gikk ut av soverommet for å fikse dette, sjekket at han lå i midten. 5 sekunder etterpå hørte jeg ett dunk, der lå han på gulvet å hylte. Dette gikk også bra, ingen synlige merker, og han gråt kanskje i 30 sekunder, spiste som vanlig og sovnet. Men går aldri fra han i sengen min igjen... Grusom opplevelse!
Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 uff så forferdelig...:-( men bra det gikk så godt som det gjorde da:o) lille jenta mi sov sammen med meg de 2 første mnd, jeg var livredd for at hun skulle falle ut, så jeg laget til en kant slik at det ikke kunne skje ( rullet ett håndkle og la under lakenet for vi har ramme madrass..) og det gjorde det heller ikke, så det kan jo være en ide til de som ikke har gjort det:o)
to tette Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. oktober 2008 uff jeg har hatt dette som det værst tenkelige marerittscenario, også skjer det..
2 hjertegull :) Skrevet 16. oktober 2008 #5 Skrevet 16. oktober 2008 evt flytte sprinkelsenga inntil foreldresenga, for de som har babyen på samme rom...
♥0sis0 og gullet♥ Skrevet 16. oktober 2008 #6 Skrevet 16. oktober 2008 Huff, det har skjedd meg også.. Tar han alltid inn i senga til meg når han våkner i fem-tida på morgenen (hvis ikke så skal han opp, og det er LITT tidlig.. ). Denne ene morgenen sovnet jeg etter amming. Plutselig hørte jeg dette forferdelige dunket, etterfulgt av hylskrik! Angst!!! Gikk heldigvis bra her og, kun et rødt merke i panna. MEN,- jeg er sovner aldri igjen! Det med å legge håndlkær o.l som sperre gjorde jeg da han var mindre, men nå når han er 7,5 mnd klatrer han over det meste..
Lukkelukken og bebibror Skrevet 16. oktober 2008 #7 Skrevet 16. oktober 2008 Ahh, skjønner hvor ille det er! Min datt ut av senga når han var 3 mnd, med huet først. Jeg hadde skiftet på sengen hans, og akkurat når jeg snudde meg for å legge dyna oppi senga hans så datt han i gulvet. Han INGEN forklaring på hvordan han klarte det, tre mnd stakkars, og lå på midten av dobbeltsenga....
Prinsessemamma x 2 Skrevet 16. oktober 2008 #8 Skrevet 16. oktober 2008 Ikke moro nei. Har opplevd det samme selv. Hun datt ut av senga da hun var 7 mnd. Men det gikk veldig fint, da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå