Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Angrer så på at jeg solgte city crossen min...Hadde for meg at jeg skulle ha en me større bag, og solgte vogna før jeg hadde kjøpt en annen. Fant så ingen jeg hadde lyst på (ønsket meg en Mondial duo), hadde bestemt meg at jeg skulle ha OTH når hun var over 1år. Så kom jeg over tilbudet på barnas hus på OTH til 3990kr og slo til på d. Hun er bare 7mnd og er ikke komfortabel me å ha henne vendt fra meg ennå, så nå angrer jeg på at jeg solgte citycrossen. Samboeren min nekter meg å kjøpe en billig ekstravogn jeg kunne ha brukt i mellomtiden, hva skal jeg gjøre??? Er helt fortvilet jeg! ( Noen som har noen råd el tips?? Tar imot alt me takk;o)
turbotassen Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Du har jo gjort et godt kjøp på den OTH vogna da så du får si til han at du får kjøpe en billig brukt vogn i en overgangsperiode. Det er sikkert du som er ute og triller mest så ikke gi deg på det. Ellers så er OTH vogna veldig bra når du føler deg komfortabel med kjøreretningen så for all del ikke angre på kjøpet på sikt. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 Takk;o) Trengte litt oppmuntring her;oD Tror jeg har fått overtalt han, så da var d å finne en da.. Ikke lett d heller når den skal være billig! Vil jo at den skal se litt ok ut og være trygg og da! Men d ordner seg vel...
Marande Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 Du kan jo prøve å finne en billig brukt da vet du, er masse inne på finn f.eks, lykke til uansett!
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #5 Skrevet 17. oktober 2008 Nå har jeg funnet en på finn som var billig(800kr), og helt grei;o) D var ikke dårlig. En emmeljunga kombi 2004 i god stand, ikke særlig bleket heller faktisk me bag og vinterpose:) Trengte ikke bagen og posen, men d fulgte da me;o)
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #7 Skrevet 17. oktober 2008 Takk!! nå er jeg fornøyd! en stund ihvertfall;o)
LegallyBlond Skrevet 17. oktober 2008 #8 Skrevet 17. oktober 2008 Så bra at du fikk tak i en billig vogn nå til mellomperioden da!! Fikk helt vondt av deg når jeg leste hovedinnlegget dit, så bra at det ordnet seg =) Du kan jo bruke oth på shopping og når du skal ha vogna med i bil o.l, da er den lett og grei å ha med. Og du har jo gjort ett godt kjøp da, ikke ofte man får ny oth til den prisen i Norge. Og når jenta di er 1 år og dere er klar for oth så kommer du til å være utrolig glad for den, en fantastisk vogn =) Har brukt den fra 11 mnd til mine små (men har også hatt en vendbar i tillegg).
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #9 Skrevet 17. oktober 2008 Takk for medfølelsen;o) Blir nok fornøyd får jeg tru! "D ordner seg for snille piker" hihihi =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå