Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 hva betyr det?har jeg aldri hørt om før...virker ikke utdrivningsrefleksen så lenge barnet suger?
anette&tutta mari :) Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg skulle akkurat til å skrive samme spørsmål!! Hva er 2 utdrivning?!?!?! Trodde man bare hadde en jeg . . .
eple3 Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 Utdrivningsrefleksen er det som setter igang melkestrømmen når brystknoppen blir stimulert enten av barnet, pumpe eller hånd. Noen merker det veldig godt, mens andre ikke kjenner det. Man kan ha flere utdrivinger i løpet at et måltid/pumping. Det kommer jo melk etter den første utdrivingen, men om en får en eller to til, kommer det mer melk/strømmer kraftigere.
CaroOgTulle Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg merket 2. utdrivning veldig godt da jeg pumpet meg. Etter 1. utdrivning kunne det nesten se ut som om brystet ble tomt før det plutselig kom en ny "runde" melkeflom etter ca. 6 minutter med pumping.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå