Mamacita og Sebastian:) Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Min lille gutt har hatt vondt i magen i noen uker nå. Men tidligere idag så gråt han og var utrøstelig:( Noen som vil dele erfaringer?
Mamacita og Sebastian:) Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 15. oktober 2008 Har ikke melk så han har fått mme siden fødsel..
mamma-hjertet-83 Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Du kan jo ringe og snakke med en kiroprakror og forklare saken. de er veldig flinke og hjelpe, både med barn med kolikk og uten kolikk..
Hulda77 Skrevet 15. oktober 2008 #5 Skrevet 15. oktober 2008 Hei! Veit ikkje om babyen min har/hadde kolikk. Har høyrt at diagnosen ofte blir stilt for kjapt. Fekk lite svar på helsestasjon, fekk berre veta at "ho har vel vondt i magen da..." og "det er vanlig det!" Som om det var til noko hjelp.. Babyen min var svært uroleg på kveld og natt frå fyrste stund. Gråt om natta, fyrst i 1-2 timar, men ganske snart i 3 og til slutt 4 timar. Typisk uroleg og kavete frå kl. 20.00, gråt frå 23.00/midnatt til 03-04 tida... Tydeleg vondt i magen, Ein viss effekt med sukkervatn. Har prøvd akupuktur to gonger. Andre gongen for to dagar sidan. Og dei siste to nettene har ho ikkje skriki i det heile teke! Så kanskje det er eit tips??
loffmusa Skrevet 16. oktober 2008 #6 Skrevet 16. oktober 2008 vesla vår fikk kolikk ved 2 ukers alder, skrek på ettermiddager,kvelder og netter. bysset på henne hele natta og det var et rent H.... , fikk et råd av en god venn om å gå til kiropraktor. Det gjorde vi og etter 3 behandlinger er snuppa frisk som en fisk hipp hipp hurra for kiropraktoren
Mamacita og Sebastian:) Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. oktober 2008 Han er 2 mnd...var faktisk på legevakten ikveld. Får så vanvittig vondt i meg når han gråter på den måten:( Ble selv mye roligere av at legen sa at han sikkert hadde kolikk siden han ikke fant noe annet..ingen feber eller knute i magen...alt så ellers bra ut. Seff så smilte han som bare det til legen...følte meg som en gal mor der jeg satt og fortalte om hvor mye han gråt...lille drittungen:D Legen har satt han på mme uten kumelk... Det som skjer er jo at hver gang han spiser så rumler magen hans kjempe masse og han begynner å gråte...spiser så lite pga det. Han har jo skjønt virker det som at han får vondt når han spiser... Stakkars hårballen min:(
Mamma til 2 gutter(01 og 08)<3 Skrevet 18. oktober 2008 #8 Skrevet 18. oktober 2008 Hvor får du kjøpt mme uten kumelk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå