Gå til innhold

Flere med stor mage uke 20?

Anbefalte innlegg

Skrevet

folk tror jeg skal føde snart. de blir overaska når jeg forteller at jeg bare er 20 uker på vei. de andre jeg kjenner som er lenger på vei enn jeg har mindre mage. jeg har større enn ei som har termin nå i oktober..

jeg er andregangs gravid.Syns det er tungt å gå alerede,er hoven i føttene. Svømmer litt og gjør øvelser.

Fortsetter under...

Skrevet

Heihei!!

Jepp..veldig stor mage her også!! Nesten flaut å si at jeg ikke har termin før i februar. Er i uke 23 nå...men magen var godt synlig allerede i uke 12. Vann i kroppen og bekkenløsning. Trener litt aerobic... spent på hvor lenge jeg kommer til å klare det! Og så var det med klær da.. ikke så lett å finne klær som dekker magen samtidig som de sitter fint ellers på kroppen...Kjipt å bruke masse penger på dyre mamma-klær.

Har begynt å glede meg veldig til babyen kommer nå... Gøy å kjenne skikkelige spark og se at magen beveger seg! :) Hvert minste lille livstegn der inni gjør det liksom verdt strevet med å gå rundt å være kvalm og ubevegelig :)

Skrevet

ja, er 20+2 i dag og nå er magen så stor at folk tørr å bemerke at jeg er gravid. Stor og rund, men veldig fin synes jeg.

Er andre gangs jeg også, og var stor sist også, husker mange kommenterte at jeg måtte ha 2 i magen eller en giga unge, men snuppa var alene og akkurat passe stor så bekymrer meg ikke for slikt denne gangen.

Blir nok like stor denne gangen også, men det har jo mye med hvordan man bærer barnet da. Jeg er kort i overkroppen, så derfor blir gjerne magen ganske stor utover.

Sånn er det bare:)

Skrevet

Jeg er 1. gangs- og som deg kanINA, så kommenterer forlk at det må være tvillinger etc. Du begynnr å bli stor nå, sier de... hehe. Er i 18. uke. Føler at magen er stor selv, men jeg klarer ikke holde den inn heller, så den får nå bare strutte, god og rund og ganske så fin :)

Var på UL i går, og det var bare en liten gutt der :)

Skrevet

jeg er i uke 16 og her har det ikke vært noen tvil om hva jeg har i magen siden ca uke10-11 faktisk. Jeg er andregangs- sist ble jeg også stor og fikk sjokkerte blikk når jeg fortalte at det var leeenge til termin, fikk spm om det var 2 osv. Jeg hadde mye fostervann sist, det ble konstatert.. Men ellers, jeg fikk ei jente på 3600 g dagen før termin sist...

Jeg er også litt kort, 165 cm og magen min BULER ut.. trusene ruller ned og genseren sklir opp.hehe:)

Men vi får bare glede oss over den voksende magen. Sist var jeg nesten litt skamfull fordi jeg var så stor- denne gangen er jeg bare stolt:)

Skrevet

ho-ho, det der med at trusene ruller ned opplever jeg også!! Irriterte meg først, men nå er jeg så langt på vei, 26 uker, at jeg er vant til det :) ser ut som et vandrende eple... dropper ofte sokker både fordi jeg er varm og fordi da slipper jeg å bøye meg... tungt å gå i trapper har det også blitt... liten elefant føler jeg meg som :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...