storeønsker Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 hei! jeg fikk i dag tlf fra legen min, endelig etter å ha ventet svar på prøve i april!(ja,utrolig)og som jeg tenkte, har jeg ikke eggløsning! legen vil da ta sædtest av mannen min, og jeg skal begynne på en kur(hormonkur tror eg)den skal jeg begynne på 5 dager inn i mensen periode! noen som har erfaring? blir en "kokko" i hodet? (har hørt det) hvordan reagerer kroppen? ømme bryst etc? håper det snart går greit for oss og! har prøvd i over 2 år! nermer seg 2.5 år!!
sniljente2 Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 hei på deg.du får nok prøve pergotime i første omgang,det gjør at man kan få eggløsning.jeg går og har gått på pergo men ikke hatt noen særlig bi virkninger.les på vedlegget og du får garantert symtomer.hehe.i noen tilfeller kan du bli overstimulert og det skal vist være smertfult men sjeldent.har bare ømme bryst når mens nermer seg og stikkninger når jeg var gravid.håper dere lykkes med dette.klem.
sniljente2 Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 ett par ting til.noen begynner med pergotime fra dag en,andre dag tre men det mest vanelige er 5 dag i syklusen.hvis det er første gang du får pergo så får du nok en enkel kur,så kan man øke til dobbel eller trippel kur.dvs større doser.så tar man en pause mnd og mange har blitt gravide i den perioden.jeg enter bare på mens så jeg kan ta min siste trippel pergo kur så blir det en pause mnd på meg.håper du forstod noe av dette.kem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå