Gå til innhold

Væsking fra brystene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har opplevd dette siden uke 18 og er i uke 27 nå. Forstår det slik at det er helt normalt, kroppen som forbereder seg på å få melk i brystene. Det som kommer ut nå er helt blankt. Er stort sett om natta det skjer hos meg.

Annonse

Jeg er i uke 26 og har den siste uka våknet med "våt" nattskjorte rundt venstre pupp. Jordmor sa at dette var hetl normalt og kunne være et tegn på at jeg får mye melk når gutten kommer.......Men det er noe ubehagelig da, selv om det ikke er mengder.

• 1 måned senere...

Hei !

Jeg har opplevd noe av det samme de siste ukene..

Lurte på en ting til.. høres sikkert litt dumt ut, men..

Hvordan vet man at man har melk ?

Jeg skal ta keisersnitt i januar.. hvilket betyr at jeg sikkert ikke går igjennom alle "fasene" til en fødsel.. Vil likevel melken være på plass når operasjonen er over ? I så fall, merker man dette de siste dagene ?

Håper jeg har melk når gutten kommer..

Hei.

Jeg har dette hver natt. Våkner av at det er store våte flekker på laknet. Er veldig variabelt, noen netter er det masse og andre netter er det lite så jeg er vel ikke helt enige med hu jordmora som sa at det ikke vil bli mer for jeg har fått mer og mer av dette.

Jeg har gått med ammeinnlegg i tre uker nå. Uten det får jeg mørke på t.skjorter osv. Noen ganger drypper det nedover magen når jeg er naken på badet.

Men. Det blir ikke mer enn dette. Har liksom ikke melkespreng om dere skjønner. Så det er sikkert det jordmoren mener. At den virkelig produksjonen først kommer når man har født og noen begynner å suge.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...