Gå til innhold

Pappaperm i Oslo - hva kan han finne på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min skal ha permisjon fra mandag og jeg er litt bekymret for at han skal kjede seg. Kjenner ingen andre som har pappaperm, så kan fort bli litt stille om han ikke kommer seg med på ting. Prøver å komme på ideer til ting, som babybio og turgruppa til turistforeningen, men lurer på om det også finnes andre litt mer pappavennlige aktivieteter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La pappa finne det ut HELT selv :-) Litt av poenget er jo at han også skal finne en form med seg og babyen uten at vi skal mene noe om hvordan ;-)

Kjeder han seg, får han finne på noe, da.

Skrevet

åpen barnehage er mitt hotteste tips. er flere pappaer der jeg går i alle fall.

Skrevet

Så en masse pappaer som stod og så på Vålerenga trene her om dagen. Mange slår seg sammen med andre hjemmepappaer og går turer, svømmer osv.

Skrevet

Er det å komme med tips til aktiviteter å mene noe om pappapermen?? Om han spør om råd, så skal vi si "nei, detta får du klare sjøl, det måtte jeg for x mnd siden..."

Her så spør mannen f.eks hva jeg pleier å ha i veska på tur, man trenger da ikke å finne opp kruttet på nytt igjen... En ting er å stå over skuldra hans og gnåle, en annen ting er å dele erfaringer og opplevelser.

HI; nå har jo Tøyen Badet åpnet igjen, kanskje han kan ta med seg babyen dit? Jeg kjøpte boken "trilleturer i Oslo", den er veldig fin den altså. Står om ruter og hva man kan oppleve på veien.

Hele poenget er jo at man skal ha så fin permisjonstid som mulig!

Skrevet

Nei kjære vene, spør han om råd, så klart han skal få svar :-)

Var bare at HI bekymret seg for om han skulle kjede seg, og akkurat det syntes jeg var å undervurdere pappa en smule. Følte liksom at han burde få finne sin måte.. Sorry hvis det virket krast!

Skrevet

Åpen barnehage er veldig sosialt og hyggelig! :) Sjekk kommunens hjemmesider for å finne åpne barnehager pluss åpningstider i bydelen der dere bor ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...