Gå til innhold

Kor lenge holder en bleiepakke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eks Libero 7-14 kg med 29 bleier hos oss holder den i ca en uke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Emilie bruker gjennomsnittlig 5 bleier daglig! :) Så i de bleiepakkene vi bruker så har hun 1 pakke i ca 9 dager! :)

Skrevet

Si meg, Miss Fat, er du gravid igjen?? Eller misforso jeg nicket ditt?

En bleiepakke holder som regel 1 uke. (strl. 4)

Skrevet

Stemmer det, er gravid igjen ja... Men bare veldig tidlig enda, så skrev det bare sann for å se hvordan folk ville tolke det selv.

Vi gikk vel gravid sammen sist, synes huske at du het Bris med Februarmirakel på BIM? Når fikk du? Jonas er 8 måneder imorgen, og blir vel ca 16 måneder når han blir storebror.

Skrevet

Ja, det stemmer, vi gikk gravide samtidig.

Vi fikk Mathilde 7. februar, så hun er 8 mnd og ei uke.

Men så moro da! Beundrer virkelig dere som setter igang tidlig altså! Selv er jeg ikke i nærheten av å tenke på nr. 2 før om ett års tid. heheh! Selv om jeg virkelig ser fordelen av å ha 2 tette :)

Når har du termin da?

Skrevet

Utregnet termin er 1 juni, men veldig usikker siden jeg vet el var en uke senere for den testet jeg. Men får se hva legen sier, og ul når den tid kommer.

Spennende, og vet litt mer denne gangen siden jeg jo har gjort det før.

Jeg var klar allerede etter 3-4 måneder for neste jeg, håper den blir like snill som Jonas. Som er 8 måneder imorgen. Ser stor fordel av å få to tette, blir stress et lite år- men så er man ferdig med små barn. Og fordel av å ha hans familie i nærheten som hjelper til....

Skrevet

Et lite sjarmtroll blir vet vel uansett ;)

Gratulerer da iallefall! Håper du får et fint svangerskap!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...