Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg tok henne nettopp med ett stort tygg fra flytelys i munnen,fikk henne til å spytte ut alt,men det er ikke første gangen jeg har tatt henne i å prøve å spise stearinlys,bør jeg være bekymret?Gjør deres barn det også?
fellesferiebarn & novemberbarn Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Jepp, vår gjør også det. Jeg har egentlig ikke tenkt noe over om det kan være farlig eller ikke, det er jo uansett ikke mye han får i seg før jeg får tatt det ut igjen..
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Jenta vår spiste på et te lys og det luktet parafin aktig av det. Vet ikke om det var så bra. Så nå setter vi alle lys ut av rekkevidde for henne. så slipper vi å bekymre oss noe mer for det
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg flytta alle stearinlys opp når krabaten begynte å få tak i de, er jo ikke godt å si hva de inneholder, noen lukter jo parafin som sagt over her osv. Ville nok tatt en rydderunde var jeg deg, så slipper du å bekymre deg noe mer for det senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå