LilleVildeogMamma Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Hun er 11 dager.. Idag har hun kun vært våken mellom 10 og 11.30 og våken for å spise og bæsje klokka 14.00 og 17.00. Ca. 20-30 min. hver gang. Nå sover hun søtt igjen og har gjort det siden forrige måltid. Det er jo så vidt vi ser øynene hennes i det hele tatt! Hun spiser godt og har mange våte, tunge bleier iløpet av døgnet, men jeg blir likevel bekymret... Kan hun være syk?
Isabella12 Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Høres ut som en veldig normal, frisk og perfekt nyfødt! Nyt det mens det varer.
Marius og mamma'n hans Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Enig med Isabella12!! Høres helt normalt ut og nyt det mens du kan!!! Min lillegutt på 3 mnd har perioder hvor han sover max 3 timer i løpet av en hel dag... Det er slitsomt i lengden det også!!
Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 MIn gutt var også sånn de første ukene. Merket nesten ikke at det var kommet en baby i hus :-) Han er uansett helt normal, og ja - nyt det.
♥Jente 2008 + gutt 2011♥ Skrevet 15. oktober 2008 #5 Skrevet 15. oktober 2008 Just count your blessings, Honey! ) Her soves det minimalt. "Spedbarn sover i gjennomsnittet 17-19 timer i døgnet" my ass - mini sov fra 3-9 timer i døgnet, men da hadde vi komplikasjoner som kolikk og melkeproteinallergi i tillegg da. Nå sover hun hele 12-13 timer med fire-åtte oppvåkninger om natten hvor hun vil ha smukken, og hun er blitt 5 1/2 mnd... Er du fortsatt bekymret for at barnet ditt sover mye, kan vi gjerne bytte i 24 timer så tipper jeg du bare er glad til for at jenta di har så godt sovehjerte etterpå *ler* ;oP
LilleVildeogMamma Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. oktober 2008 Takk for svar damer! Jeg er selvfølgelig veldig glad for at jenta mi er så fornøyd og så og si aldri skriker, men jeg var forberedt på endel våkenetter med hylskriking og mye arbeid! Til nå ammer jeg bare 1-2 ganger pr. natt og hun er fornøyd med det virker det som... Skal nyte det og prøve å ikke bekymre meg, men det er godt å høre at dere mener at det er normalt at hun er et murmeldyr
Madamina Skrevet 15. oktober 2008 #7 Skrevet 15. oktober 2008 Min sover også hele tiden. Men han har hatt gulsott og så er han født en uke før termin (minst). Men han begynner å våkne litt mer nå.
Puppesnuppa Skrevet 16. oktober 2008 #8 Skrevet 16. oktober 2008 Heisann! Jeg stilte det samme spm som det her inne for noen uker siden. Gutten min ble født 3 uker før tiden, og han bare sov og sov de 4 første ukene. Vi så nesten ikke øynene hans på disse ukene heller Måtte vekke han for mat både på dagen og på natten. Nå er han 7 uker og har kviknet betraktelig til.. Du får kose deg så lenge og passe på at du får nok hvile - det kan fort snu, så da er det deilig å ha litt å gå på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå