Alexandra08 Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Kom hjem fra sykehus igår, fikk en herlig liten gutt på lørdag nå slite eg med amming, pluss eg VELDIG hormonell, mannen min og mamma er her heile tiden å passe på, hehe off, hørtes fælt ut! Det ordner seg nok til slutt, men bare deppe nå Å at eg ikke klare amme babyenmin hjelper ikke på! Har såå masse spreng, puppene er driiit store og ENDA vondere, like runde som en ball, babyen har ikke kjangs til å få sugetak! me skal tilbake på sykehus i mårå, pga at han hadde gått for mye ned i vekt, ikke fått i seg nok mat!! eg klare ikke, gjør sååå vondt:(( å eg har prøvd alt, håndpumpe, brystpumpe, masasje, varmepute, varm dusj...osv osv.. har måttet gi han morsmelk erstatning, han må jo få mat, å det fungere så bra, han drikker og er fornøyd:) men er det ikke sånn at det er skammelig å ikke amme?? alle ser ned p ådeg?? off, unnskyld for et syte innlegg! men vurdere morsmelk erstatning istede for å amme... skamme meg?? blir deprimert eg altså...
Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Gratulere så mye med gutten din;) jeg skjønner det er fryktelig vanskelig i begynnelsen.vonde sprengte pupper i begynnelsen, men jeg lover deg at den hevelsen som du sikkert har nå,går veldig fort over..for meg gikk det knapt en uke tror jeg..glemmer så fort.men det vil stabilisere seg fortere enn det føles ut.men da må du også amme.ikke gi deg enda,legg gutten din til så ofte han vil,få han til å gape høyt.hvis du er veldig sprengt kan du håndmelke ut litt først.det synes jeg virker mye bedre enn å pumpe. hvis du ikke klarer å amme,er det selvsagt ingen skam,alle er forskjellig.men ikke gi deg så fort.det er vanskelig i begynnelsen,det er det nok for alle,men så fort du får det til er det ingenting som er mer koselig i hele verden;) ønsker deg masse lykke til:)
Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Hei! Gratulerer med gutten! Høres ikke ut som du har det så greit nå... Kunne du dratt en tur på syehuset nå i kveld da? Fått litt hjelp på barsel der, til å få ut litt spreng og legge til gutten? Lenge å vente til i morgen når du har det sånn tenker jeg. Ring og spør, eller få moren din eller mannen din til å ringe. Fortell dem hvordan du har det, uten å legge skjul på noe.Jeg tror de har ansvaret for deg i to uker etter fødsel. Det er forøvrig ingen skam å ikke amme! Går det ikke så går det ikke, men det kan godt tenkes du får det til. Lykke til!
Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 Eller om du ikke kan dra dit nå, så kanskje de kan veilede deg litt over telefon:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå