Gå til innhold

Noen som skal føde på bærum sykehus?


LeneL79

Anbefalte innlegg

Hei! Bare lurer på om det er noen andre som skal føde på bærum? Og om det er noen som har født der før og vet hvordan det er der? Har hørt så mye rart om bærum sykehus, men vet ikke om det gjelder føden også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

 

Jeg skal, fødte der for 5år siden også, jeg var fornøyd, bortsett fra at det var mange andre som også fødte samtidig så de var litt opptatt.. men det er jo ikke akkurat noe man kan velge..

Har termin 18april så blir vel midt i "rushen" igjen..

Barsel avdeling synes jeg var helt ok, og havre suppen som man får tidlig på morgenen er helt fantastisk:)

Når har du termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gruer jeg meg litt mindre :) Har termin 6. april, vet ikke om det er midt i rushen det og, er litt grønn på området som du sikkert skjønner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg skal føde på Bærum i april jeg også. Og jeg fødte der sist i 2005 og var veldig fornøyd. Jeg har også hørt litt forskjellig om Bærum, men veldig mye positivt også. Pga hastekeisersnitt fikk jeg eget rom på barselavdelingen og hadde det veldig fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heisann:)

He også termin 6. april og skal føde på Bærum!!

He berre hørt mykje positivt om fødeavdelinga, og veldi glad for at vi fekk plass der:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du førstegangsfødende du og eller? Er litt mindre skeptisk nå, når det er så mye positivt :) Skal på ultralyd på tirsdag, gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja førstegongsfødande, spennande:) Vi var på ultralyd på onsdag, de var so koselig og også veldig kjekke folk som arbeida der!! Berre å gle seg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...