Gå til innhold

Har startet på Ketolyse, og har noen kjappe spørsmål:

Anbefalte innlegg

1. Er det lov å tygge tyggi? Finnes det evt noe annet man kan putte i munnen for f.eks å ta bort dårlig smak? (jeg røyker)

2. Bør jeg holde meg borte fra lettbrus?

3. Er det usunt for barna mine å spise mat som er sukret med f.eks Splenda?

4. Finnes det noe som helst substitutt for pasta? Vi lager en knakende god Carbonara-saus som jeg tror ikke har noe særlig karber i seg (men masse fett!), men hva kan jeg bruke i stedet for pasta?

Fortsetter under...

Hei!

1. Tyggegummi og div pastiller uten sukker er visst ikke særlig bra.

Er selv på min 4. dag på kuren og har vært veldig forsiktig med det.

2. Lettbrus er ok, men pass på mengden av solo og fanta da det inneholder litt karb.

3. Kunstig søtningsmiddel er ikke bra for barn har jeg hørt.

4. Tja....er selv en stooor pastaelsker og skulle gjerne hatt en erstatning, men det finnes vel ei..

Lykke til!

Hey!

Kjekt med enda flere på ketolyse!! :o)

Du kan spise de store Ifa'ene som du får kjøpt i poser. De er visst det eneste som er lov på ketolyse. Tror ikke jeg skjønte helt hvorfor akkurat de var lov, men men,. Trenger ikke noe forklaring, jeg:o)

Jeg spiser dem hver dag og er i ketose.

Løp og kjøp! :o)

Stor IFA er jo kjempegodt! Supert :-)

Jeg kom forresten i ketose etter et døgn (testet ustix, og den ble svakt rosa), er ikke det ganske merkelig? Trodde det skulle ta et par dager?

Et spørsmål til, forresten: Jeg har en del Nutrilettprodukter liggende (fra en mislykket slankekur tidligere :-)), kan det brukes i Ketolysekuren, eller er det mye kh i det?

Hei

Det finnes mange slankekonsepter som virker hver for seg. Men det er sjeldent vellykket å blande konsepter. Jeg antar at nutrilettpulver ikke er lov på grunn av for høyt karbohydratmengde. Samtidig er jo Ketolysekuren en kur som er basert på MAT ;-)

Vennlig Hilsen

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...